עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח
               

פייסבוק דף האתר

ביטוח בבלוג

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

מדד שירות החברות ל 2018

היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים.

 

בעלת ותק של 35 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 

 לאתר היועצת

 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

 

פורסם מדד שירות החברות לשנת 2019 – חסרים מדדי המוצר ושירות הסוכנים

 

מדד שירות החברות לשנת 2018

בתחילת יוני 2019, פרסמה רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון מדדי שירות חברות הביטוח לשנת 2018 רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון.

 

כמדי שנה מככבים בראש הטבלה המבטחים הישירים שפועלים ללא סוכני ביטוח.

 

במבט מהצד מבלי להשתייך לאף קבוצה שהיא של מבטחים או סוכנים, אלא דווקא מהצד של הלקוחות, אציין את חסרונם של שני מדדים חשובים לא פחות ממד השירות והם מדד המוצר הביטוח ומדד השירות של סוכני הביטוח.

 

בשיקול אם לבחור בתוכנית ביטוח כזו או אחרת, חשוב שהלקוח (המבוטח) ידע ויכיר את ההבדל שבין מוצרי הביטוח השונים בנוסף למדד השירות. לדוגמה: אם חברת ביטוח מסוימת משווקת פוליסה לביטוח רכב עם גבול אחריות חוקית כלפי צד שלישי הגובה 2 מיליון ₪ וחברה אחרת שיכולה להיות בראש מדד השירות משווקת ביטוח בגבול אחריות של 1 מיליון ₪ "בלבד", הרי שסכום ביטוח של מיליון שקל הוא סכום משמעותי שמן החשוב והראוי שהמבוטח יכיר וייתן את הדעת לגביו (וזוהי רק דוגמה אחת מיני רבות).

 

פרסום המדד מהווה תמריץ אפקטיבי לשיפור השירות והגברת התחרות לטובת הצרכן מדד השירות הפך לכלי החלטה יעיל לציבור המעוניין בשירות הטוב ביותר שיש (בצד מחשבונים במוצרי: בריאות, חובה, דירה, גמל). פרסום המדד מהווה תמריץ אפקטיבי לשיפור השירות והגברת התחרות לטובת הצרכן מדד השירות הפך לכלי החלטה יעיל לציבור המעוניין בשירות הטוב ביותר שיש (בצד מחשבונים במוצרי: בריאות, חובה, דירה, גמל).

 

תשלום תביעות מדד תשלום תביעות -אחוז התביעות שאושרו ושולמו, ומהירות הטיפול בהן​

שביעות רצון והמלצת לקוחות - מדד טיפול בפניות מידת שביעות הרצון ומידת ההמלצה של לקוחות מהטיפול של חברת הביטוח​

תלונות הציבור - מדד תלונות הציבור שקלול תלונות הציבור שהוגשו והתבררו ברשות שוק ההון​

זמני מענה טלפוני - שיעור השיחות שנענו בתוך 3 דקות

כלים דיגיטליים - כלים דיגיטליים האפשרות לבצע פעולות בצורה דיגיטלית

 

מדד השירות מתייחס למוצרי הביטוח: ביטוח בריאות, ביטוח חובה לרכב, ביטוח רכב רכוש, ביטוח דירה ותכולתה, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח סיעודי, ביטוח נסיעות לחו"ל, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח סיכון חיים.  

הרכב המדד:

רכיב

משקל במדד

תיאור

בסיס מידע

תביעות

 

40%

 

אחוז התביעות

שאושרו ומהירות

הטיפול

689,481

תביעות

 

לקוחות

30%

שביעות רצון והמלצה

28,474

בקרות

תלונות ציבור

 

15%

 

כמות תלונות וסיווגם, ביחס לנתח שוק

4,439

תלונות

 

זמן מענה טלפוני

 

10%

 

שיעור מענה אנושי

תוך 3 דקות

 

5,659

בקרות

 

כלים דיגיטליים

 

5%

 

האפשרות לבצע

פעולות בצורה

דיגיטלית

דיווחים

מבוקרים

 

 

טבלת סיכום המדד

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright