הטיפים של היועצת קטיה
שורצמן

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים
הרשמה לטיפים
מהאתר

קבלו את הטיפ השבועי, לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא
תשלום
אין
להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר
|
כ תבת
השבוע:
אירוע
או נזק תאונתי וחובת ההוכחה של המבוטח
הבלוג
השבועי -
פוסט
שביעי:
טיפ לא
לשכוח
ילדים
באוטו
מדורי הבירוקרטיה של חברות ביטוח

לית מאן דפליג, כי הלקוח המיידי של חברת הביטוח
הקונבנציונאלית הוא
סוכן הביטוח,
על מנת שסוכן הביטוח יוכל להצליח בעסקת המכירה (אינטרס המשותף לו ולסוכן הביטוח)
הוא זקוק לתשתית מסייעת של מחלקת קבלת העסקים של חברת הביטוח אשר בלעדיה, גם הסוכן
המוצלח ביותר לא יוכל לבצע את עסקת המכירה.
התופעה המתוארת בטיפ זה
שקיימת בעיקר בחברות ביטוח גדולות, מקשה לדעתי שלא לצורך על תהליך הרכישה של עסקים
גדולים באמצאות סוכנים ולפעמים גם גורמת לסיכולו שלא במתכוון וזאת בשל הצורך
של סוכן הביטוח לבוא בדברים ולשכנע ארבעה או חמישה רפרנטים שונים כאשר מדובר בעסקה
אחת. דבר אשר גורם במקביל לבזבוז זמן עבודה יקר בחברות הביטוח.
איני טוענת חלילה שאין מקום
בחברת ביטוח לאנשי מקצוע שמתמחים (כל אחד בתחומו) בביטוח אחריות
דירקטורים
ונושאי משרה,
ביטוח ציוד מכני הנדסי,
ביטוח עבודות קבלניות,
ביטוח
אחריות מקצועית
ואחריות המוצר
וביטוח רכוש כללי וחבויות.
כמו כן, איני טוענת, כי לא
ניתן להכשיר חתמים שיתמחו ברמה גבוהה בכל התחומים הנ"ל...
אולם בכל הקשור ביצירת
סביבת עבודה תומכת לסוכן ביטוח בחיתום
עסקים גדולים או אפילו בינוניים, מן הראוי לדעתי, בחברות הביטוח
הגדולות לחשוב על פונקציה של
חתם בכיר אשר ירכז בעבור הסוכן את
הטיפול בכל המחלקות השונות של החברה וימנע ממנו את היזע והסבל היקרים והמיותרים
הכרוכים במעבר בצינורות הבירוקרטיה של החברות.
שלכם
קטיה
שורצמן, יועצת לניהול סיכונים ומנהלת אתרים
|