עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח
               

פייסבוק דף האתר

ביטוח בבלוג

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

טיפ השבוע 9/2/2019

הטיפים של היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

בעלת ותק של 35 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 

היועצת קטיה שורצמן

יועץ  ניהול סיכונים בביטוח כללי

הקמה וניהול  אתרי ביטוח


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

 כל הטיפים לשנת 2019

 

כתבת השבוע: 

יש תביעה ויש תביעה –  הצורך לפלח ולסווג תביעות


הבלוג השבועי - פוסט השבוע: סוכן ביטוח לא בכל מחיר

כיתוב "בלעדי לאתר"

 

 

 

דחו את תביעתכם - אל תהמרו על עצת חינם

ביטוח דיירי מגדל יוקרה – הזדמנות פז לסוכן ביטוח

מאת קטיה שורצמן יועצת לניהול סיכונים, מנהלת תביעות מבוטחים ומבטחים, מנהלת אתרי ביטוח ומנסחת פוליסות

 

 

 

 

מראה המגדלים לחוף הים של תל אביביבשני העשורים האחרונים  מתפתחת המגמה של מגורים במגדלי יוקרה בקרב השכבות המבוססות יותר במדינת ישראל. יותר ויותר אנשים נוטשים את הווילות והבתים צמודי הקרקע לטובת מגורים במגדלי יוקרה.

 

מבחינת סוכן הביטוח שמבטח את המבנה הבית המשותף באופציה שכוללת את ביטוח כל הבית המשותף לעומת ביטוח חלקים משותפים בלבד נוצרת הזדמנות פז של גישה ישירה למאגר לקוחות בעלי יכולת כלכלית ונכסים נוספים.

 

דיירי הבניין זקוקים לשירותיו של סוכן הביטוח כדי למנוע ביטוח כפל עם הפוליסה הקיימת למבנה ותכולה לפי פוליסה לביטוח דירה, להוסיף שיעבוד למבנה הדירה לפי הפוליסה החדשה ועל הדרך אפשר להציע להם שירותי בדיקה של ביטוח בריאות וסיעוד וחיסכון ארוך טווח שברשותם, לעניין אותם במבצעים מיוחדים בביטוח רכב, לעניין אותם בביטוחי עסק ותעשיה וכמובן ביטוח דירקטורים ונושאי משרה. בקיצור – השמיים הם הגבול!

 

סוגיית כח האדם במשרד הסוכן היא מה שעוצר את מרבית סוכני הביטוח שמבטחים את הבתים המשותפים מלממש את הפוטנציאל האדיר הטמון בביטוח מגדלי היוקרה.

 

סוגיה זו ניתן לפתור באמצעות שיתוף פעולה עם חברת הניהול של המבנה שמנהלת את הקשר עם הדיירים באמצעות מערכות דיוור וקשר (כגון: דואר אלקטרוני, מסרונים, וואטסאפ) או גם גיוס של כוח עזר (למשל, סטודנטים מהמכללה האקדמית לביטוח) לצורך הפניה הראשונית ולניתוב הלקוחות לפי סוגי הביטוח אפשר גם לגייס מימון מחברת הביטוח שמבטחת את המבנה לצורך גיוס מבוטחים נוספים.

 

לא מעט סוכנים משקיעים כסף וזמן בגיוס לידים לקבלת לקוחות חדשים ואילו כאן הכל מונח ממש מול הפנים, מה שצריך לעשות הוא, לחשוב לתכנן ולפעול.

 

 

ככל שיש לכם שאלות נוספות:

 

דחו את תביעתכם - אל תהמרו על עצת חינם

 

.

 

בברכה

שלכם

 

קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים ומנהלת אתרים

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright