היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

סוכן ביטוח - עשה ואל תעשה באתרי סוכנים

היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות, יזמים, קבלנים, יועצים  וסוכנים.


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 

שם

דואר אלקטרוני

 

 

הכתבה ב"גלובס" על סוכני ביטוח


 

תוכן המדריכים


טיפ לשיווק באמצעות אתרי סוכנים


עשה ואל תעשה באתרי סוכנים


זהירות - תוכן לא מקצועי באתרי סוכנים


שדרוג אתרים 


שיווק ביטוח באינטרנט


 

 

 


 

  


אין להעתיק את הכתבה, לפרסמה או לעשות בה כל שימוש אחר

 

 

 

 

 

סוכן ביטוח <> עשה ואל תעשה באתרי סוכנים

 

עשה ואל תעשה באתרי אינטרנט של סוכנים

 

תוכן המדריכים

זהירות - תוכן לא מקצועי באתרי סוכנים

ביטוח אחריות מקצועית וסיכוני ניהול אתר

 

 

 

הבחירות שנערכו לאחרונה בארצות הברית הוכיחו את חשיבות מקומו של האינטרנט בעולם המערבי במילניום החדש.  סוכני ביטוח רבים מחזיקים באתרי אינטרנט וחלק לא מבוטל אינו מחזיק באתרים בכלל, אולם גם מי שמחזיק באתרי, אינו מודע בכל המקרים להשפעת התוכן והצגת הפעילות בנט על כניסות הגולשים לאתר ועל נכונותם לרכוש ביטוח בעקבות הרושם שקיבלו לאחר הביקור באתר.

בנוסף לטיפים למנהלי אתרים בתחום הביטוח, להלן נראה מה רצוי ומה לא רצוי לעשות באתרי אינטרנט של סוכני ביטוח:

 

לא רצוי:

א. לא להתקשר עם בונה אתרים שנמצא בתחילת הדרך

הקמת אתרים היא מקצוע בפני עצמו הדורש המתמחות וידע מקצועי ולא כל מתחזק מחשבים יכול להפוך לבונה אתרים בן לילה שיביא לכם את התוצאה הרצויה:

 

  • מי שאומר לכם שיש לו הסכם מול גוגל לקידום אתרים - משקר! הואיל ומנוע החיפוש של גוגל מושתת על רובוטים העושים את העבודה ולאף אחד אין הסכם עם גוגול!
     

  • טיפ קטן, בדקו את המיקום בגוגל של האתר הפרטי של מי שמציע לכם  את העסקה...
     

  • בדקו בתחתית האתר של המציע עצמו, מי בנה לו את האתר.. -  אם הוא עצמו נסמך על אחרים....
     

  • לשאול את מי שמציע לבנות בעבורכם אתר - לשם מה אתם צריכים את אתר האינטרנט? מי שאינו מקצוען בתחום יאמר לכם, כי מדובר בצורך השעה, מי שבאמת מכיר את התחום יציג בפניכם לפחות חמישה נימוקים ענייניים...
     

  • לבדוק את מיקומם בגוגל של האתרים שכבר נבנו ע"י אותו גורם - לא מכבר גיליתי אתר של סוכן ביטוח שאינו מופיע בדף הראשון בגוגל כאשר מקלידים את שמו המלא של הסוכן וגם לא כאשר מקלידים ליד שמו של הסוכן את המילה "ביטוח"!
     

  • להימנע מעיצוב ראוותני - באנרים גדולים בפלאש, מוסיקה, סרטי וידאו ואלמנטים נוספים המעייפים את עיני הגולשים ומסיתים את תשומת הלב מהתוכן של האתר.
     

  • הצגת תצלומים עם ידוענים באתר - יש לעשות בזהירות על מנת שלא להצטייר בעיני הגולשים שאינם מכירים אתכם כרודפי כיבודים וכבוד אשר טיפול בענייני המבוטחים אינו נמצא אצלכם בראש  סדר העדיפות.
     

  • התאמה לדפדפנים חדשים - להימנע מהתקשרות עם גורם שאינו מבטיח התאמת האתר לדפדפנים חדשים כמו אקספלורר 8, מוזילה וכרום.
     

  • שליטה בתוכנה - רצוי להימנע מבונה אתרים שיאנו בעל זכויות בתוכנה (מי שרכש שבלונות מגורם אחר) הואיל ולא יוכל להתאים לכם בשעת הצורך את התוכנה לצורך ייחודי העשוי להתעורר בעתיד.

 

 

 

ב. להימנע מ"תלבושת אחידה"

הכוונה אינה רק לעיצוב דומה לאתרים אחרים אלא ובעיקר להצגת תוכן שאינו נבדל מהתכנים המוצגים באתרי האינטרנט של הסוכנים האחרים. ראו להלן בהרחבה טיפים להצגת תוכן ייחודי לסוכן.

 

ג. להימנע מהעתקת חומר מאתרים אחרים ללא רשות

העלות של הפרת זכויות יוצרים יכולה להגיע לכדי 20,000 ש"ח לכל הפרה, מצד אחד ומצד שני, מפרסמי כתבות ומאמרים באינטרנט נוטים לעדכן אותם מעת לעת ומי שמעתיק חומר עשוי למצוא את עצמו עם חומרים מיושנים שאינם מעודכנים. גם מתן קרדיט לכותב שממנו נלקח החומר ללא רשות לא יועיל אלא רק יזיק. תארו לעצמכם, שלקוח בפוטנציה פונה לכותב המאמר שמתפרסם באתר הסוכן ושואל אותו על אודות הסוכן וכותב המאמר עונה בכעס מוצדק, שהחומר נלקח ממנו ללא רשות והוא אינו יכול להמליץ בשל כך על הסוכן ...סיכון נוסף הוא שסוכן הביטוח או מנהל הסכום במשרדו אינו מבין את הנושא באותו אופן שבו הוא מוצג במאמר ואז התשובה שתינתן על די הסוכן או מטעמו תהיה שונה מזו המוצגת בכתבה, דבר שעשוי אף הוא לפגוע באינותו של הסוכן בעיני הלקוח הפוטנציאלי.

 

ד. הימנעו מעומס יתר

היזהרו מהצגת מלל רב באותיות קטנות בשורות צפופות. ציבור המבוטחים בלאו הכי חושש מהאותיות הקטנות של הפוליסה ואין צורך להגיש לו באמצעות אתר האינטרנט את ההצדקה לחששותיו!

 

ה. הימנעו מרצועת חדשות אם אינכם מעדכנים את האתר

אחד הדברים המזיקים ביותר הוא רצועת חדשות באתר שאינה מתעדכנת.

 

 

רצוי לעשות

א. להדגיש את הייחוד של המשרד
 לפרט כבר בדף הבית את ההתמחות המיוחדת של המשרד, כמו למשל
ביטוח מבוגרים בחו"ל, ביטוח עבודות קבלניות בחו"ל, ביטוח בתים משותפים, ביטוח מכוני כושר וכו'. למי שאין התמחות מיוחדת, יכול להדגיש את האזור שבו נמצא המשרד. התחרות במנוע החיפוש על המונח "ביטוח" היא קשה ביותר, בעת כתיבת שורות אלה ניתן למצוא 12.6 מיליון תוצאות! מצד שני אם מגדירים מונחים לחיפוש כמו ביטוח רכב בפתח תקווה או ביטוח בריאות ביבנה או ביטוח חולי סוכרת, קיימת אפשרות טובה יותר להגיע לדף הראשון בגוגול כאשר לקוח פוטנציאלי יחפש את סוכן המתמחה בסוג הביטוח אותו הוא מעוניין לרכוש בסמוך למקום מגוריו או עבודתו. רצוי להציג קטעי וידאו ואודיו, אם יש.

ב. להציג את האיכות של הסוכן והמשרד
 להציג באתר תעודות ההוקרה, פרסים, מינויים תפקידים בתחום הביטוח, תואר אקדמי של הסוכן ו/או של מנהלים אחרים בסוכנות, פעילות לטובת הציבור כולל בצבא, מכתבי תודה מלקוחות מרוצים, תמונות של המנהלים והעובדים, שנות הוותק של המשרד וכו'.

ג. להציג את המומחיות של הסוכן
הצגת חברות הביטוח המיוצגות ע"י הסוכן, הכיסויים המיוחדים של הסוכן ושל החברות המיוצגות על ידו  כמו למשל: ביטוח עסק בדירה – בחברות הפניקס וביטוח חקלאי, ביטוח צד ג' בדירה עד 1 מיליון דולר - הראל, ביטוח אדריכלים ומהנדסים לפי תנאי שפי - איילון (כיסוי שהוא עכשיו כבר פתוח לכל הסוכנים, ביטוח רכב עד סכום מסוים ללא דרישות מיגון - הפניקס, כיסוי בריידר לטיפול פסיכולוגי במקרה של תאונה - שומרה, כיסוי ערך קרקע בבתים משותפים קומות ביניים ללא תשלום - שומרה D וכו'.

ד. בונוסים והטבות מיוחדות למבוטחי הסוכן
לפי קבוצות יעד
כמו למשל תנאים מיוחדים לקבוצות מיוחדות כמו עובדים במקום מסוים, גילאים וכו' וכן  הטבות מיוחדות לכל מבוטחים הסוכן כמו למשל כיסוי תכשיטים בדירה בשיעור של 20% מהתכולה במקום 10%, מספר רב יותר של פריסת תשלומים במזומן ועוד.

ה. מידע כללי על תוכניות הביטוח וטיפים
פרטים על תוכניות הביטוח – מה כולל כל סוג של ביטוח ועל איזה כיסוי פשוט חבל לוותר – כמו למשל ביטוח נזקי רעידת אדמה בדירות וביטוח נזקי רעידת אדמה ונזקי טבע בבתי עסק.

ו. קישורים ל ומ אתרי לקוחות
לכלול באתר קישורים לאתרי לקוחות ולבקש מהלקוחות לכלול קישור מהאתרים שלהם לאתרי הסוכן

והטיפ החשוב ביותר הוא - לעדכן תכנים לפחות אחת לחודש - אתר שאינו מתעדכן הופך להיות מיושן.

 

 

 

 

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright