למדריך שיווק הביטוח באינטרנט
אחד הדברים שניתן לעשות לטובת שיווק באמצעות אתרי
הסוכנים באינטרנט במטרה לחזק את הקשר עם לקוחות פרט שאינם מגישים תביעות במהלך
השנים, הוא עידודם להודיע לסוכן הביטוח על ימי הולדת, חתונות ושמחות שונות במשפחה,
כאשר לקוחות המעוניינים בכך, יזכו לפרסום ברכה מיוחדת או אפילו פרסום פרטי
ההזמנה והאירוע באתר הסוכן למשך תקופה מסוימת, כך שכל אחד מבני המשפחה, החברים,
השכנים והעמיתים לעבודה יוכל לראות.
את מועדי האירועים והפרטים אפשר לבקש מהמבוטחים
במועד ההתקשרות החידוש והגביה.
הרווח לסוכן הביטוח מעבר להידוק הקשר עם לקוח רצוי (שאינו מגיש תביעות) הוא:
-
חשיפה ופרסום בפני חוג
המכרים של הלקוח.
-
הגדלת ביטוח הרכוש הקיים לכלול
רכוש אשר בדרך כלל נוסף בעקבות האירועים - מתנות העשויות להיות יקרות ערך (אותן
המבוטח מטבע הדברים ישכח להוסיף לביטוח).
-
שיווק מוצרי ביטוח כמו
ביטוח החתונות
החדש של הראל,
ביטוח נוסעים לחו"ל
וביטוחי פרט לזוג העומד להינשא כמו
ביטוח רכב וביטוח
דירה
ועוד.
יישום הטיפ, כיום אמור להיות
פשוט וזמין לאור תוכנות האינטרנט המאפשרות עדכון קצה של המשתמש או לחילופין הסכמי
שירות עם בוני האתרים אשר בדרך כלל, מאפשרים עדכון תקופתי במחיר שאינו גבוה.