היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

שדרוג אתרים

היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות, יזמים, קבלנים, יועצים  וסוכנים.


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 

שם

דואר אלקטרוני

 

 

 עוד על אתרי סוכנים


טיפ לשיווק באמצעות אתרי סוכנים


עשה ואל תעשה באתרי סוכנים


זהירות - תוכן לא מקצועי באתרי סוכנים


שיווק ביטוח באינטרנט


 

 

 


 

  


אין להעתיק את הכתבה, לפרסמה או לעשות בה כל שימוש אחר

 

 

 

 

 שדרוג אתרי ביטוח
 

מאת: קטיה שורצמן יועצת לניהול סיכונים, מנהלת תוכן ומקימת אתרים

 

עוד על אתרי סוכנים

 

שדרוג אתרי ביטוחשדרוג אתרי ביטוח, הוא אחד הדברים ההכרחיים במיתוג ושיווק באמצעות האינטרנט.

 

הצורך לחדש נובע ממגוון מוצרים חדשים המשווקים על ידי הסוכן או הסוכנות, גישה שיווקית חדשה וגם הצורך להתאים את מראה האתר לעיצוב העדכני המקובל, כאשר העיצוב הקיים נראה מיושן ואנכרוניסטי.

 

עלות השדרוג עשויה להיות יקרה אם מדובר בהעברת תכנים של אתר גדול ועריכתם מחדש או צנועה יחסית כאשר מדובר באתר תדמית שאינו כולל חומר רב והסוכן מסתפק באתר תבנית אוו ניתן לרכוש באמצעות ספק כגון חברת מודולו בסכום של כאלפיים שקלים בלבד, כאשר עובדי המשרד יכולים להזין לאתר את התוכן הטקסטואלי והגרפי לאתר.

 

לא פעם, שדרוג האתר מסתיים בהקמתו של אתר אתר חדש וגם בשינוי של שם המתחם, הדומיין. כך למשל במקום של המתחם של אתר זה שהוא: www.albit.co.il, יופיע שם אחר, כמו למשל www.mybit.com (שהיא כרגע כתובת דימיונית)

 

שינוי שם המתחם עשוי להידרש כפועל יוצא של מקדם אתרים או של החברה המקימה את האתר ובכל מקרה, מן הראוי לבחון מראש את הסיכונים הנובעים החלפת הכתובת של האתר:

  1. ירידה (לפחות זמנית) בתוצאות החיפוש של גוגל, עד שהרובוטים של גוגול יכירו את הכתובת החדשה. ובינתיים הפסד לקוחות שיגיעו לכתובת הישנה - אלא אם כן תייצרו הפניה  מהכתובת הישנה לכתובת החדשה.
     

  2. ירידה בתוצאות החיפוש של גוגל כאשר מחליפים כתובת בעלת וותק (הזוכה לנקודות דירוג בשל הוותק) בכתובת חדשה.
     

  3. הפניות שגויות מאתרים אחרים המפנים לכתובת הקודמת של האתר. באפשרותכם להתגבר על מכשול זה במספר דרכים, כמו יצירת הפניה מהכתובת הישנה לכתובת החדשה, כאמור לעיל או לבקש מבעלי האתרים המפנים לאתר שלכם, לשנות את הכתובת לכתובת החדשה. דבר הכרוך בהשקעת זמן ולפעמים גם עלות נוספת על ידי בעלי האתרים ומניסיוני, כבר ראיתי מקרים בהם בחרו בעלי האתרים המפנים לצמצם את מספר הקישורים לאתר שהחליף את כתובתו או אפילו לבטלם בכלל.

אתר ביטוח - בשנת 2003על כן ההמלצה היא, להשתדל עד כמה שניתן שלא להחליף את הכתובת של האתר ולשדרג את האתר מבחינה גרפית וטכנולוגית לפי הכתבות הקיימת. כך למשל אתר זה, שכתובתו לא שונתה מאז הקמתו בשנת 2003, לא שונתה מעולם ונשארה  www.albit.co.il, וזאת למרות העובדה שמבנה האתר, עיצובו הגראפי ותכניו שונו פעמים רבות מאז הקמתו. בתמונה משמאל, תוכלו לצפות במראה דף הבית של גרסתו הראשונה של האתר בחודש מרץ 2003, בעת השקתו.

 

כמו כן, בעת שדרוג מבנה האתר, רצוי לשים לב לקישורים היוצאים מתוך האתר לאתרים אחרים. כאשר מבטלים קישורים יוצאים לאתר המעניק קישורים נכנסים לאתרכם, יש לקחת בחשבון, כי בעלי האתר עשויים, בדרך הטבע, לבטל בתגובה את הקישורים הנכנסים מהאתר שלהם לאתר שלכם ובדרך זו אתם עשויים להפסיד דירוג בגוגל בשל ירידה במספר הקישורים הנכנסים אליכם ולהפסיד פניו של לקוחות העשויים להגיע אליכם מהאתרים אליהם ביטלתם את הקישורים מאתרכם.

 

לכן, חשוב ורצוי לשקול בכובד ראש לפני שמבטלים כל קישור וקישור שיוצא מאתרכם.

 

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright