עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

טיפ השבוע 16/6/2013

הטיפים של היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים

 

תבליט

היועצת קטיה שורצמן

תבליט

יועץ  ניהול סיכונים בביטוח כללי

תבליט

הקמה וניהול  אתרי ביטוח

 


 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

כל הטיפים לשנת 2013

 

כתבת השבוע:    קיזוז אי כושר מנכות צמיתה בפוליסת תאונות אישיות

 

הבלוג השבועי - פוסט שביעי:  חברת ביטוח שירביט בפירסום מטעה

 

 

 

כמה תביעות שילמתם בשנה שעברה?

מאת קטיה שורצמן יועצת לניהול סיכונים, מנהלת תביעות מבוטחים ומבטחים, מנהלת אתרי ביטוח ומנסחת פוליסות

 

 

 

שטרות כסף על לוח שנהחלק גדול מהתדמית השלילית של חברות הביטוח (וגם של סוכני הביטוח) נובע מהסברה לפיה חברות הביטוח מעוניינות לקבל פרמיה ומסרבות לשלם תביעות.

 

שלא תבינו אותי לא נכון, איני טוענת, חלילה שבכניסה למשרדי המבטחים או הסוכנים עומד אדם עם פנקס שיקים פתוח ומחפש לטובת מי לחתום על שיק בגין תביעה. אולם מצד שני, חברות הביטוח כן משלמות תביעות ובסכומים לא נמוכים.

 

אז מדוע לא לעשות שימוש במידע חשוב זה בפרסומת באתרי המבטחים: השנה שילמנו כך וכך תביעות רכוש בסכום כולל של כך וכך מיליוני ש"ח, תביעות בביטוח אחריות חוקית בסכומים המגיעים לכדי כך וכך מיליוני שקלים וכו'?

 

פרסום דומה באתרי הסוכנים (הן לגבי החברות המיוצגות על ידם ואן לגבי הסוכנים עצמם) יכול אף הוא לתרום לשיפור תדמיתו האישית של המפרסם ושל ענף הביטוח כולו.

 

כי נכון, חברות הביטוח אינן מזדרזות לשלם תביעות (וטוב שכך) אבל בסופו של יום הן כן משלמות תביעות בסכומים של עשרות ואף מאות מיליוני ש"ח, אז מדוע לא לפרסם זאת באתרי האינטרנט במקום להפקיר את זירות הפרסום לחסדיהם של עורכי דין אינטרסנטיים שפעמים לא מעטות עושים שימוש בפרסום השלילי נגד המבטחים על מנת לגייס לקוחות וגרוע מכך, כדי להצדיק את הכשל המקצועי שלהם להשיג הצלחה לחלק לא מבוטל מלקוחותיהם בבתי המשפט.

 

כך למשל ציפיתי לראות והתאכזבתי שלא לראות, שחברות הביטוח כלל והפניקס שזכו לתשבחות על טיפול בתביעת השריפה באיקאה ממנכ"ל החברה, לא טרחו כלל וכלל לעשות שימוש בשבחים שקיבלו בפרסום באתר החברה.

 

שלכם

 

 

 

קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים ומנהלת אתרים

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright