היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

יו"ר איקאה על השריפה

היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים

 

יכול להיות שאתם צודקים... לאתר היועצת Z
 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


  

 

 

רון הדסי יו"ר איקאה: הטיפול בתביעה - תעודת כבוד למבטחים

 

 

רון הדסי, יו"ר איקאה

בכנס ביטוח אלמנטארי של "עדיף" שהתקיים ביום 27/2/2012 באווניו קרית שדה התעופה, סקר, רון הדסי, יו"ר איקאה,  את לקחי הביטוח לאור השריפה שגרמה לטוטל לוס לסניף הראשי של החברה בנתניה ביום 5/2/2012 ואמר, כי הטיפול בנזקי השריפה מהווה תעודת כבוד גדולה לענף הביטוח והביע את תודתו לכל הגורמים שעסקו ביישוב התביעה של איקאה.

 

בהרצאתו הקצרה, סקר הדסי את הפעולות שננקטו על ידו ועל ידי ההנהלה במטרה ברורה לחזור לפעילות סדירה מוקדם ככל האפשר ללא כל קשר לקיומו של הביטוח. הדבר בא לידי ביטוי, בין היתר, בקביעת לו"ז קשיח ותוכנית פעולה כעבור 48 שעות לאחר אירוע השריפה.

 

בין הלקחים לאור השריפה אמר הדסי, כי בחכמה שבדיעבד, רצוי היה:

 

  1. לקבוע תקופת שיפוי ארוכה מ 12 חודש בביטוח אובדן רווחים. - תקופת השיפוי בפוליסה של איקאה עמדה על 12 חודשים בלבד.
     

  2. לגלות מודעות גבוהה יותר לביטוח המבנה שנעשה ע"י המשכיר ולדאוג, כי שני הביטוחים (המבנה של המשכיר והתכולה של השוכר)  ייעשו באמצעות חברת ביטוח אחת.  - המבנה בוטח בחברת הפניקס ע,י המשכיר והתכולה בוטחה בחברת כלל ע"י השוכר וזאת למרות שתיקי הביטוח של השוכר  ושל המשכיר טופלו באמצעות אותו משרד ביטוח.

    ראו בעניין זה הסקירה שפורסמה בסמוך לאירוע באתר זה  "השריפה באיקאה - שיעור בביטוח רכוש" הכוללת המלצה דומה.
     

  3. לעדכן את סכום הביטוח לפי הצורך במהלך תקופת הביטוח ולא להמתין לחידוש.

 

 

 

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright