ביטוח -  "מרכז מידע על ביטוח"

 

 

 

 

 

ליום 15/7/2009

 

חדשות ביטוח

 

 

 

 

 

   

 


  עתיד הסוכן | רישוי | עבודת סוכנים | יועצים ומשווקים פנסיה וחיים |  אחריות מקצועית |  הקרב האלמנטרי של הסוכנים


שיווק ביטוח באינטרנט      עשה ואל תעשה באתרי האינטרנט של הסוכנים

 

שינויים מבניים בקרן הפנסיה הותיקה  גילעד

 

גלעד - קרן פנסיה ותיקהבמסגרת השינויים המבניים הוקם בקרן הפנסיה גלעד  הותיקה אגף שירות לקוחות שיקבל תמיכה מקצועית משאר אגפי הקרן וזאת בעקבות הצפי של יואב ערמוני, מנכ"ל הקרן, כי בתקופה הקרובה יגדל באופן משמעותי מספר העמיתים שיגיעו לגיל פרישה ויזדקקו לשירותי הקרן. הקרן השיגה תשואה של 8.19%  (ברוטו נומינלית) על השקעותיה בשנת 2008, ונמצאת בעודף אקטוארי של 690 מיליוני שח'.

 

קרן גילעד הותיקה עברה תהליך של שינויים מבניים וארגון מחדש של תהליכי העבודה והתאמתם לצרכי עמיתיה, בעקבות מכירת הקרנות החדשות, קופות הגמל וקרן ההשתלמות שהיו בבעלותה לחברת הראל. במסגרת השינויים

שהוכנסו לתוקף בשלבים החל מראשית חודש יולי 2009, אישר הדירקטוריון את תכנית מנכ"ל הקרן, יואב ערמוני להקמת אגף שירות לקוחות.

 

יואב ערמוני, מנכ"ל גילעדעל מנת להציג את השינויים המבניים ותהליכי העבודה החדשים לעובדי הקרן ערכה הקרן יום עיון לעובדים במלון מוריה קלסיק בירושלים. ביום העיון למדו עובדי הקרן להכיר את השינוי במבנה הארגוני, תחומי הסמכויות והאחריות של האגפים ובעלי התפקידים, תהליכי העבודה ונוהלי העבודה החדשים. יום העיון כלל גם סדנאות תירגול לעובדים וזאת במטרה לשפר את  המקצועיות שלהם בהענקת שרות טוב יותר לעמיתים, טיפול זהיר ושמירה על כספי העמיתים בצורה הטובה ביותר.

 

 

במהלך הכנס אמר יואב ערמוני, מנכ"ל גילעד הותיקה כי : " בתקופה זו המאופיינת בחוסר בטחון כלכלי,  גילעד היא אי של יציבות ובטחון כלכלי. אנו ניצבים בפני תקופה בה צפוי לגדול באופן משמעותי מספר העמיתים שיגיעו לגיל פרישה ויזדקקו לשירותי הקרן, ועלינו להכין את עצמנו למתן השירות הטוב ביותר והיעיל ביותר לו זכאים עמיתי וגימלאי הקרן. לכן אנו מקימים עתה את אגף שירות הלקוחות שיתמחה במתן שירות מסור, אמין ויעיל ואשר יקבל תמיכה מקצועית משאר אגפי הקרן."

 

 

 


כל הזכויות שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" ©Copyright