|
רישוי | עבודת סוכנים | יועצים ומשווקים פנסיה וחיים | אחריות מקצועית | הקרב האלמנטרי של הסוכנים שיווק ביטוח באינטרנט עשה ואל תעשה באתרי האינטרנט של הסוכנים
אלכס קפלון ימונה לתפקיד מנהל מערך המכירות של קבוצת כלל ביטוח
הקמת המערך היא חלק ממהלך שעליו החליט מנכ"ל הקבוצה שי טלמון ולפיו כלל תעבור משיטת שיווק ומכירה המבוססת על "תפיסת מוצר" לשיטה המבוססת על "תפיסת לקוח". המערך החדש ירכז את פעילות המכירה ללקוחות (סוכנים ולקוחות גדולים) ממוקד אחד ותוך תאום בין הפעילויות השונות.
אלכס קפלון בן 46, הצטרף לכלל בתחילת שנת 2004 , תחילה כסגן מנהל מרחב ת"א וכעבור שנתיים מונה כסמנכ"ל, ראש תחום מכירות ארצי של החטיבה לחיסכון ארוך טווח. בנוסף הוא משמש כיו"ר הדירקטוריון של חברת הבת "כלל החזקות סוכנויות בע"מ" – המאגדת את סוכנוית הביטוח שבבעלות כלל ביטוח.
טרם הצטרפותו לכלל, שימש קפלון כמנכ"ל ושותף בסוכנויות הביטוח "אלפא גל" ולפני כן בשורת תפקידים בחברת הביטוח מגדל בתחומי השיווק והמכירות.
|
||||
כל הזכויות שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" ©Copyright