ביטוח -  "מרכז מידע על ביטוח"

 

 

 

 

 

ליום 15/7/2009

 

חדשות ביטוח

 

 

 

 

 

   

 


  עתיד הסוכן | רישוי | עבודת סוכנים | יועצים ומשווקים פנסיה וחיים |  אחריות מקצועית |  הקרב האלמנטרי של הסוכנים


שיווק ביטוח באינטרנט      עשה ואל תעשה באתרי האינטרנט של הסוכנים

  

שלמה SIXT - אחריות על רכיב ההשתתפות העצמית

 

שלמה סיקסטשלמה SIXT  רשת מוסכים ושרותי דרך משיקה שירות ייחודי ובלעדי:"שירות אקסס" - אחריות על רכיב ההשתתפות העצמית

 

 

חברת שלמה SIXT  רשת מוסכים ושרותי דרך, השיקה במהלך חודש יולי 2009 שירות חדש, תחת השם "שירות אקסס".

 

במסגרת השירות ייהנו  לקוחות סוכני הביטוח העובדים עם החברה,  מאחריות על רכיב ההשתתפות  העצמית, בעת תיקון רכבם, עקב תאונה, ברשת מוסכי שלמה SIXT.

 

לדברי סיגל רביב, סמנכ"ל שיווק ומכירות של החברה:  מטרת המוצר החדש לאפשר ללקוחות  לחסוך הוצאות כספיות נוספות, מעבר לעוגמת הנפש הנגרמת כתוצאה מתאונת דרכים.

 

במסגרת כתב השירות החדש, מציעה החברה ללקוחותיה למעלה מ – 100 מוסכי פחחות הפזורים ברחבי הארץ, אשר תיקון הרכבים מתבצע בהם ע" צוות מקצועי ומיומן, ובאמצעות מכשור מתקדם המתבסס על טכנולוגיה חדשנית, תחת בקרת פקחים מקצועיים.

 

באמצעות השירות החדש, החברה מפעילה מרכז שירות הנותן מענה לכל שאלה ובקשה של לקוח הכולל בירורים, במהלך תקופת התיקון.  כמו כן השירות כולל רכב חלופי לאורך כל תקופת התיקון, אחריות למשך שנה על טיב איכות התיקון ותנאי אשראי נוחים.  הגרירה למוסך על חשבון החברה וזאת גם אם אין ברשות הלקוח חבילת ריידרים הכוללת שירותי גרירה.

 

כתב השירות בנוי על פי מדרגות של גובה רכיב ההשתתפות עצמית והלקוח יזוכה עפ"י המדרגה שנבחרה עם רכישת כתב השירות.   על המנוי להמציא אישור מחברת הביטוח בו הוא מבוטח, המוכיח כי קוזז רכיב ההשתתפות העצמית וחברת שלמהSIXT  מתחייבת להחזיר למבוטח את גובה ההשתתפות העצמית שנרכשה תוך 14 ימי עסקים.

 

הקמת המנוי מתבצעת במסגרת המערכת האינטרנטי העומדת לרשות סוכני הביטוח, להקמת חבילות ריידרים.

 

 


כל הזכויות שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" ©Copyright