עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח
               

פייסבוק דף האתר

ביטוח בבלוג

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

טיפ השבוע 30/5/2018

הטיפים של היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

בעלת ותק של 35 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 
תבליט

היועצת קטיה שורצמן

תבליט

יועץ  ניהול סיכונים בביטוח כללי

תבליט

הקמה וניהול  אתרי ביטוח

 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

 כל הטיפים לשנת 2018

 

 

כתבת השבוע: 

חיוב פרוט זכויות המבוטח בפוליסה – יותר יעיל ויותר פשוט ממוסד הבוררות

 

הבלוג השבועי - פוסט השבוע: סוכן ביטוח לא בכל מחיר

כיתוב "בלעדי לאתר"

 

 

 

 

כשסוכן הביטוח אינו מצליח להבין את הפוליסה...

מאת קטיה שורצמן יועצת לניהול סיכונים, מנהלת תביעות מבוטחים ומבטחים, מנהלת אתרי ביטוח ומנסחת פוליסות

 

 

 

 

איור של מסמך עם סימני שאלה

לא פעם קורה מצב שסוכן הביטוח עצמו אינו מבין את תנאי הפוליסה.

 

כבר היו מקרים שבהם בתי המשפט התקשו להבין את המלל וגם אני עצמי תהיתי לא פעם למה התכוון המבטח, כפי שתוכלו לראות בכתבת השבוע "ניסוח תמוהה של השתתפות בביט אש 2016" מיום 17/12/2017 באתר זה.

 

כאשר השאלה עולה לפני קרות מקרה הביטוח, אם במעמד ההתקשרות בהסכם הביטוח או תוך כדי תקופת הביטוח:

 

הפתרון המוצע הוא לפנות בכתב לחתם בכיר בחברת הביטוח ולבקש ממנו לקבל מענה בכתב לשאלתכם.

 

כל דבר שנאמר בעל פה נתון לחסדי הזיכרון של השומע ושל הדובר שפעמים רבות אינם עולים בקנה אחד...

 

את ההסבר בכתב חשוב לשמור בתיקיית הפוליסה של המבוטח במחשב הסוכן.

 

להזכירכם, חברת הביטוח חייבת לא רק במתן הסבר למבוטח של תנאי הפוליסה, אלא שהיא חייבת גם לוודא, באמצעות סוכן הביטוח שמייצג אותה, כי המבוטח הבין את ההסבר וזאת לפי הלכה שנקבעה על ידי בית המשפט העליון בעניין ע"א 4819/92 אליהו נגד ישר.

 

ככל שאי ההבנה עולה לאחר שקרה מקרה הביטוח ומוגשת תביעה, חשוב שהסוכן יזום בהקדם האפשרי את הפניה למומחה ביטוח מטעם המבוטח על מנת למנוע מצב שבו הוא עשוי להיתבע ע"י המבוטח כנתבע נוסף בתביעתו המשפטית נגד חברת הביטוח או גם מצב שבו חברת הביטוח תצרף אותו כצד ג' לתביעה שתוגש כנגדה ע"י המבוטח.

 

 

 

שלכם

 

קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים ומנהלת אתרים

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright