הטיפים של היועצת קטיה
שורצמן

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים
הרשמה לטיפים
מהאתר

קבלו את הטיפ השבועי, לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא
תשלום
אין
להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר
|
כ תבת
השבוע: הנחה
ע"ח עמלת סוכן - הויקטימולוגיה של הסוכנים
הבלוג
השבועי - פוסט השבוע:
סוכן
ביטוח לא בכל מחיר

מילון
מונחי הביטוח הנכון ביותר למבוטח
מאת קטיה שורצמן יועצת לניהול סיכונים,
מנהלת תביעות מבוטחים ומבטחים, מנהלת אתרי ביטוח
ומנסחת פוליסות
בדרך כלל מבוטחים תרים אחר המשמעות של
מונחי
ביטוח בשני מועדים.
המועד הראשון – לפני תחילת הביטוח - הוא בעת המשא ומתן לקראת רכישתו של ביטוח
חדש או החלפתו או שדרוגו של הביטוח הקיים והוא המועד המומלץ והרצוי.
המועד השני – לקראת מימוש הביטוח – לאחר שכבר קרה מקרה הביטוח – ואלוהים ישמור
לאחר שכבר נתקבל מכתב הדחיה מחברת הביטוח.
בכל
הקשור לפרשנות של מונחי ביטוח בהקשר לכיסוי הביטוחי בפוליסה, הפרשנות שניתנה על ידי
חברת הביטוח אם באופן ישיר (באמצעות מוכרן או הסבר שניתן באתר האינטרנט של החברה)
ואם באמצעות
סוכן הביטוח מטעמה, גוברת במרבית המקרים, אם לא בכולם על האמור
בכל מילון מונחי ביטוח שהוא.
על
כן הטיפ הוא לכל מי שמוצע לו ביטוח חדש או שדרוג או החלפה של ביטוח קיים הוא לדרוש
ולקבל הסבר בכתב מסוכן הביטוח (או נציג המכירות של חברת הביטוח) בזמן אמת, קרי לפני
מועד ההתקשרות בהסכם הביטוח או ביצוע פעולת השינוי בפוליסה
או החלפתה, אם באמצעות המייל או באמצעות המסנג'ר או אפילו בצ'ט פנימי של הפייסבוק –
והעיקר מבחינת המבוטח, לדאוג לתייק את ההסבר שניתן ע"י הסוכן בתיקיית הביטוח במחשבו
כל עוד קיימת אפשרות למימוש הביטוח ולגבות את התיקייה במחשב לכל מקרה שלא יקרה.
ראו
גם:
האם יש לצרף לפוליסה הוראות שימוש?
תגובתו של
סוכן הביטוח הבכיר מאיר ציטיאט, בדף הפייסבוק של האתר:

שלכם
קטיה
שורצמן, יועצת לניהול סיכונים ומנהלת אתרים
|