עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

טיפ השבוע 17/7/2017

הטיפים של היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים

 

 

 
תבליט

היועצת קטיה שורצמן

תבליט

יועץ  ניהול סיכונים בביטוח כללי

תבליט

הקמה וניהול  אתרי ביטוח

תבליט

ניהול תביעות ביטוח

 

כל התייעצות כרוכה בתשלום!

 

 


 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

כל הטיפים לשנת 2017

 

 

כתבת השבוע: האם יש צורך בהתייחסות מיוחדת לתובענות ייצוגיות?

הבלוג השבועי - פוסט השבוע: בלעדי לאתרסוכן ביטוח לא בכל מחיר

 

 

 

חשיבות שיתוף המבוטח בניהול תביעות תלויות

מאת: קטיה שורצמן, מנסחת פוליסות, מנהלת אתרי ביטוח,
 יועצת ל
תביעות ביטוח  ולניהול סיכונים

 

צילום של אבן נגףתביעות ביטוח פתוחות ותביעות תליות בעיקר בביטוח אחריות חוקית עשויות להוות אבן נגף לחברות הביטוח ולמבוטחים כאחד.

 

מצד אחד חברת הביטוח נאלצת להפריש רזרבות בעבור תביעה מצד שני המבוטח רואה בדוח התביעות שלו סכום שנראה לו יחסית גבוה המשמש בסיס לדרישת חברת הביטוח בעבור פרמיה לחידוש כשהוא עצמו אינו יודע אם הסכום המוצג על ידי חברת הביטוח בדוח התביעות ישולם אי פעם לתובע במלואו או בחלקו וגם אם הסכום לא ישולם בכלל לתבוע הרי שהמבוטח קרוב לוודאי של יקבל החזר בשל תוספת הפרמיה אותה נדרש לשלם בעת חידוש הביטוח.

 

על כן הטיפ הוא לחברות הביטוח לשתף עד כמה שניתן את המבוטח בניהול התביעות הפתוחות והתלויות או יותר נכון לבקש מהמבוטח לשתף את חברת הביטוח בכל מידע אשר עשוי להיות בידיו לגבי התובע.

 

כך למשל מידע לגבי מצבו הכלכלי של התובע, מצב בריאותו, כוונתו להגר לחו"ל, ככל שהוא מצוי בידי המבוטח, עשוי להיות חשוב ורלוונטי לחברת הביטוח בהבנת עמדתו של התובע והאפשרות שיענה בחיוב להצעת פשרה מצדה של חברת הביטוח ולהביא לסגירה מהירה יותר של התביעה בספרי החברה.

 

 

 בברכה

 

שלכם

 

קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים, ניהול תביעות ומנהלת אתרים


 

 

 

כל בדיקה או התייחסות נוספת כרוכה בתשלום וכל פניה שהיא הכוללת מחמאה לטיפים ולאתר, אזכור הכרות קלושה או השתתפות בהרצאה של הח.מ. אינה נחשבת לתשלום. בקיצור, מחמאה אינה המחאה...

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright