הטיפים של היועצת קטיה
שורצמן

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים
הרשמה לטיפים
מהאתר

קבלו את הטיפ השבועי, לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא
תשלום
אין
להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר
|
כ תבת
השבוע: האם
יש צורך בהתייחסות מיוחדת לתובענות ייצוגיות?
הבלוג
השבועי - פוסט השבוע:
סוכן
ביטוח לא בכל מחיר
חשיבות שיתוף המבוטח בניהול תביעות
תלויות
מאת: קטיה
שורצמן, מנסחת פוליסות, מנהלת אתרי ביטוח,
יועצת לתביעות
ביטוח
ולניהול סיכונים
תביעות
ביטוח פתוחות ותביעות תליות בעיקר בביטוח
אחריות חוקית עשויות להוות אבן נגף לחברות הביטוח ולמבוטחים
כאחד.
מצד אחד חברת הביטוח
נאלצת להפריש רזרבות בעבור
תביעה
מצד שני
המבוטח רואה בדוח התביעות שלו סכום שנראה לו יחסית גבוה המשמש בסיס לדרישת חברת
הביטוח בעבור פרמיה לחידוש
כשהוא עצמו אינו יודע אם הסכום המוצג על ידי חברת הביטוח בדוח התביעות ישולם אי פעם
לתובע במלואו או בחלקו וגם אם הסכום לא ישולם בכלל לתבוע הרי שהמבוטח קרוב לוודאי
של יקבל החזר בשל תוספת הפרמיה
אותה נדרש לשלם בעת
חידוש הביטוח.
על כן הטיפ הוא לחברות
הביטוח לשתף עד כמה שניתן את המבוטח בניהול התביעות הפתוחות והתלויות או יותר נכון
לבקש מהמבוטח לשתף את חברת הביטוח בכל מידע אשר עשוי להיות בידיו לגבי התובע.
כך למשל מידע לגבי
מצבו הכלכלי של התובע, מצב בריאותו, כוונתו להגר לחו"ל, ככל שהוא מצוי בידי המבוטח,
עשוי להיות חשוב ורלוונטי לחברת הביטוח בהבנת עמדתו של התובע והאפשרות שיענה בחיוב
להצעת פשרה מצדה של חברת הביטוח ולהביא לסגירה מהירה יותר של התביעה
בספרי החברה.
בברכה
שלכם
קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים, ניהול תביעות ומנהלת אתרים
כל בדיקה
או התייחסות נוספת כרוכה בתשלום וכל פניה שהיא הכוללת מחמאה לטיפים ולאתר, אזכור
הכרות קלושה או השתתפות בהרצאה של הח.מ. אינה נחשבת לתשלום. בקיצור, מחמאה אינה
המחאה...
|
|