עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח
               

פייסבוק דף האתר

ביטוח בבלוג

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

טיפ השבוע22/11/2021

הטיפים של היועצת קטיה שורצמן

 

 

יועצת הביטוח קטיה שורצמןבעלת ותק של 45 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 

היועצת קטיה שורצמן

יועץ  ניהול סיכונים בביטוח כללי

הקמה וניהול  אתרי ביטוח


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

 כל הטיפים לשנת 2021

 

כתבת השבוע: 
 

העליון: פציעה בעת תדלוק הרכב אינה תאונת דרכים


הבלוג השבועי - פוסט השבוע: סוכן ביטוח לא בכל מחיר

כיתוב "בלעדי לאתר"

 

 

 

דרוש מדד איכות המוצר

 

איור גביע לאיכות המוצרבחודש אוגוסט 2021 פורסם מדד שרות המבטחים לשנת 2020.

 

מטבע הדברים ובצדק, עושות חברות הביטוח שזכו לדירוג גבוה שימוש בדירוג בו זכו למטרות פרסום וקידום מכירות.

 

גם חברות הביטוח שבאות לקראת מבוטחים, כמו למשל אותן חברות ביטוח ששילמו לדיירי הבניין שנפגע בחולון , ראו התפוררות מבנה - יש סיכוי לכיסוי, זוכות לפרסום חיובי וטוב שכך.

 

אלא מה?

 

מוצר הביטוח  וגם מוצר ביטוח פרט אינו מוצר אחיד וקיימים הבדלים משמעותיים ביותר בין תוכניות הביטוח השונות.

 

כך למשל ניתן למצוא חברות ביטוח שאינן מאפשרות כיסוי ביטוחי לסכום ביטוח נוסף (ערך קרקע) למקרה ביטוח שאינו רעידת אדמה כאשר במקרים לא מעטים הדבר גם אינו מוסבר על ידי חברות הביטוח/סוכנים למבוטחים.  ראו: זהירות בביטוח ערך קרקע.

 

מה יואילו תנאי השירות הטובים ביותר בהיעדר כיסוי?

 

מבוטח שרכש סכום ביטוח נוסף למבנה באחת מהחברות האמורות יקבל סירוב מנומך לכיסוי במקרה שהמבנה כולו נהרס מאש, כי הכיסוי אותו רכש הוא כנגד סיכון רעידת אדמה בלבד.

 

קיימים גם הבדלים ניכרים (בסדר גודל של מיליוני שקלים!) בגבולות אחריות בביטוחי צד ג' בפוליסות רכב ודירה והבדלים נוספים בכיסוי הביטוחי שאותם מגלים המבוטחים רק לאחר שקרה מקרה הביטוח ואז כבר אין מה לעשות לאחר שהם בחרו פוליסה לפי מדד השרות והפרמיה ולא התייחסו לאותיות הקטנות שהופכות לפתע  גדולות ומשמעותיות ביותר בעיניהם - כי הביטוח הוא בראש ובראשונה מוצר!

 

חשוב שהפיקוח על הביטוח ירים את הכפפה ויערך לדירוג מבטחים לפי פרמטר נוסף שהוא חיוני ומשמעותי ביותר בעיקר למבוטחי פרט (אך גם לבעלי עסקים קטנים ובינוניים) והוא היקף הביטוח - קרי, טיב המוצר המשווק לפי תוכניות הביטוח השונות לרבות ביטוחי הקולקטיבים הגדולים כגון ביטוח עובדי מדינה, חבר, חברת החשמל ועוד.

 

להזכירכם, הגיתי את הרעיון של מתן ציון לשבח  למבטחים עוד בחודש פברואר 2012. ראו: ציון לשבח של מבטחים ע"י הפיקוח.

 


לקבלת מענה (בתשלום סמלי) לשאלה הפרטית שלכם


כל התייחסות ומידע נוסף ניתן לקבל (בתשלום סמלי) באמצעות אתר: "אבחון ביטוח בסיסי".

 

דחו את תביעתכם - אל תהמרו על עצת חינם