היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

חדשות הביטוח ליום 2/11/2010 - אלמנטר 2010

היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים

 

יכול להיות שאתם צודקים... לאתר היועצת Z
 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


  

כנס אלמנטר 2010 של לשכת סוכני הביטוח

 

כנס אלמנטאר 20101כנס אלמנטר ה 24- של לשכת סוכני הביטוח נפתח ביום ב 1.11.10 באילת. המסר של הכנס הוא  "הסוכן - מנוע הצמיחה של הענף".

 

הנושא המרכזי של הכנס, הוא מעמדו של סוכן הביטוח כערוץ ההפצה המרכזי של המבטחים. הנושאים העומדים לדיון במהלך הכנס כוללים, בין היתר, הרצאה של עו"ד ג'ון גבע, היועץ המשפטי של הלשכה, הצגת  השינויים שחלו בענף האלמנטארי והשלכותיהם על ציבור המבוטחים.

 

בין המרצים, אריה הרמן, מנכ"ל ביטוח חקלאי, נושא הרצאתו הוא "ביטוח לאומי, חבות מעבידים ומה שביניהם",  פיני שחר, מנהל מחלקת ביטוח כללי במשרד הפיקוח על הביטוח נושא הרצאתו: השינויים והתקנות של ביטוח רכב חובה ושל ביטוח רכב מקיף.  

 

עו"ד חיים קליר נושא הרצאה בנושא  חוזר המפקח ליישוב תביעות – האם הוא מהווה  מהפכה של ממש, לאור הפסיקה של בתי המשפט. בתוכנית רב שיח בהנחיית בן-ציון ציטרין, בנושא "ענף הביטוח לקראת- 2011 מגמות ותחזיות" בהשתתפות: יונל כהן - מנכ"ל מגדל, אייל לפידות - מנכ"ל הפניקס, נגה רחמני -יו"ר דירקטוריון "איילון ,דני יצחקי - מנכ"ל שומרה , עופר טרמצ'י - מנכ"ל הכשרה ביטוח ואודי כץ CLU - נשיא הלשכה.

 

הכנס כולל הרצאות של אייל לפידות מנכ"ל הפניקס, רוני שטרן, משה תמיר משנה למנכ"ל מגדל, אורן אל-און שנה למנכ"ל הפניקס, אמיל וינשל משנה למנכ"ל הראל, וכן דיונים נוספים, סקר שביעות רצון של הסוכנים מחברות הביטוח וחידון ידע של חברת הביטוח איילון.

 

בפתיחת הכנס הודיע, אודי כץ, נשיא לשכת סוכני הביטוח, כי הלשכה פנתה  לפיקוח על הביטוח בבקשה לבחון את "מכלול ההיבטים הקשורים לפעילות "שלמה חברה לביטוח" ברשת הסופרמרקטים של רמי לוי".

 

לפי ממצאי סקר שנערך בקרב כ-700 סוכנים חברי לשכת סוכני הביטוח באמצעות מכון רפי סמית ,חברת הביטוח  "אליהו" נבחרה שנה חמישית ברציפות כחברת השירות הטובה ביותר מבין המבטחים. המדדים שנבחנו בסקר הם:  שירות יחס עובדי החברה לסוכן, מקצועיות העובדים, הוגנות החברה בקבלת החלטות לגבי תשלום תביעות, מהירות הטיפול בתביעות, תעריפים, שרות בתחום הטכנולוגי וכו'.

 

 

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright