היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

טיפ השבוע 9/3/2007

הטיפים של היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים

בעלת ותק של 35 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 
תבליט

היועצת קטיה שורצמן

תבליט

יועץ  ניהול סיכונים בביטוח כללי

תבליט

הקמה וניהול  אתרי ביטוח

 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

 

כל הטיפים לשנת 2007

 

המבוטח אינו מרוויח מאובדן שמיעה (זמני) של הסוכן

 

 

 

המבוטח אינו מרוויח אובדן שמיעה של סוכן הביטוחמי מאיתנו לא נתקל ב או לפחות שמע על התופעה של חירשות זמנית שסוכן ביטוח כזה או אחר לוקה בה לפעמים כאשר המבוטח מספר לו על קרות מקרה ביטוח ומציין בהצעת הביטוח, כי מדובר בעסק חדש (מה שנכון, נכון).

 

עד כה, היה מי שסבר, כי במקרה כזה, ידיה של חברת הביטוח כבולות בכל הקשור למבוטח וכי הכתובת היחידה ממנה יכולה החברה להיפרע, הוא סוכן הביטוח.

 

 

לא כך חושב שופט בית המשפט העליון אלייקים רובינשטיין המפרט בהחלטה מנומקת היטב מדוע (לפי הוראות חוק השליחות החל על פעולתו של סוכן הביטוח) המבוטח אינו יכול ליהנות ממצב שבו הוא עושה יד אחת עם סוכן הביטוח על מנת להונות את המבטח. לא רק זאת, אלא שלפי החוק קיימת למבטח זכות להיפרע מהמבוטח.

 

 

למדריכי סוכן ביטוח באתר:

 

עתיד הסוכן | רישוי | עבודת סוכנים | יועצים ומשווקים פנסיה וחיים |  אחריות מקצועית |  

 

 

 

בברכה,

 

שלכם

 

קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים ומנהלת אתרים

 

הגולשים ומקבלי הטיפ מוזמנים לכתוב תגובות וחוויות

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright