היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

טיפ השבוע 26/1/2007

הטיפים של היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים

 

בעלת ותק של 35 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 
תבליט

היועצת קטיה שורצמן

תבליט

יועץ  ניהול סיכונים בביטוח כללי

תבליט

הקמה וניהול  אתרי ביטוח

 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

 

כל הטיפים לשנת 2007

 

האם גילוי עמלות הסוכנים הוא תוצאה צפויה של חקיקת בכר?

 

 

אחת התוצאות של החקיקה וההסדרים שבעקבות וועדת בכר היא גילוי ושקיפות בעמלות ובדמי ניהול בשיווק מוצרי ביטוח החיים והפנסיה.

 

בביטוח אלמנטארי, עמלת הסוכן עדיין אינה ידועה למבוטחים, בעיקר מסיבות היסטוריות.

 

איני מזלזלת בסיבות היסטוריות בהיותי מודעות לכך שמנהגי לחיצת יד ימין  והשקת כוסות מקורם בימי הביניים (לוודא שהפוגש אותי אינו אוחז בחרב שתונח על צווארי ולא מזג רעל לכוס המשקה שהגיש לי).

 

בכל זאת, לא ניתן להתעלם מהשינויים והמגמות בעולם הפיננסי והעסקי המורות על שקיפות בכל הקשור לעלות הטיפול בתיקי לקוחות.

 

אם הסוכנים ישכילו מבעוד מועד לראות את השינויים הצפויים, הרי שיוכלו להוביל את התמורות באופן שיתאים יותר לאינטרסים שלהם יותר מאשר לשבת על הגדר ולהמתין לשינוי שיבוצע על ידי גורמים אחרים בדרך שלא תתחשב כל-כך בטובת הסוכנים.

 

לדעתי, התועלת שתצמח לסוכני הביטוח מגילוי עמלות בביטוח אלמנטארי:

  1. הערכה - אנשים נוטים להעריך יותר שירות או מוצר ששילמו בעבורו כסף ובדרך כלל גם לפי הסכום ששילמו. ככל המחיר גבוה יותר, השירות או המוצר נתפסים כבעלי ערך רב יותר.
     

  2. קנה מידה לצפיות מהסוכן - לקוח שיודע, כי סוכן הביטוח קיבל תמורת התיווך בביטוח צד ג' רכב עמלה שאינה מגיעה למאתיים שקלים יחשוב פעמיים לפני שיזעיק את הסוכן טלפונית בשעות הקטנות של הלילה בעקבות שריטה שגרם לרכב של שכן כאשר ניסה לחנות את רכבו.
     

  3. הגדרת סל השירותים הבסיסי - כיום לא ברור לחלק גדול של המבוטחים מה כלול בסל השירותים הניתנים על-ידי סוכן הביטוח. הגדרה ברורה של השירותים תאפשר מאוחר יותר לקבוע מחיר נפרד לכל שירות שאינו מוגדר בסל הבסיסי.

 

למדריכי סוכן ביטוח באתר:

סוכן הביטוח - ראשי |  רישוי | עבודת סוכנים | יועצים ומשווקים פנסיה וחיים |  אחריות מקצועית

 

בברכה,

 

שלכם

 

קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים ומנהלת אתרים

 

הגולשים ומקבלי הטיפ מוזמנים לכתוב תגובות וחוויות

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright