עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח
               

פייסבוק דף האתר

ביטוח בבלוג

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

טיפ השבוע 8/6/2019

הטיפים של היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

בעלת ותק של 35 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 

היועצת קטיה שורצמן

יועץ  ניהול סיכונים בביטוח כללי

הקמה וניהול  אתרי ביטוח


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

 כל הטיפים לשנת 2019

 

כתבת השבוע: 
ממ"ש – מוצר, מחיר, שירות – הם מרכיבי הביטוח


הבלוג השבועי - פוסט השבוע: סוכן ביטוח לא בכל מחיר

כיתוב "בלעדי לאתר"

 

 

 

דחו את תביעתכם - אל תהמרו על עצת חינם

טיפ לסוכנים – התמודדות עם מדד השירות

 מאת קטיה שורצמן יועצת לניהול סיכונים, מנהלת תביעות מבוטחים ומבטחים, מנהלת אתרי ביטוח ומנסחת פוליסות

 

 

 

אילוסטרציה של מדד השירות עם כיתוב "סוכנים" וסימן שאלהמדד השירות של חברות הביטוח לשנת 2018 שפורסם לאחרונה על ידי הפיקוח על הביטוח אינו עושה חסד לציבור סוכני הביטוח בשל הצבתן של חברות הביטוח הישירות בראש הטבלה במרבית הפקטורים שנסקרו כאשר חברות הביטוח הגדולות והוותיקות שעובדות באמצעות סוכנים נמצאות בתחתית הטבלה.

 

אם כך הם פני הדברים, נשאלת השאלה, מה סוכני הביטוח יכולים לעשות?

 

ובכן, מדד השירות שפורסם הוא מדד החברות ולא מדד הסוכנים – יש לזכור!

 

ומדובר על ממוצע של תוצאות כאשר בפועל ניתן למצוא הבדלים ניכרים בין מבוטחי סוכנים שונים, סוגי אוכלוסיית מבוטחים, סניפים שונים של אותה חברת ביטוח. ממוצע סטטיסטי יכול להציג תוצאה אבסורדית של 2 וחצי ילדים למשפחה, דבר שכידוע לכולנו, אינו אפשרי.

 

מה שסוכן ביטוח יכול לעשות במצב הנתון הוא להציג מצב שבו התוצאה הסטטיסטית המוצגת בדוח הפיקוח על הביטוח, אינה נכונה לגביו כסוכן:

 

  • פרסום מכתבי תודה והוקרה של לקוחות באתר האינטרנט שלו או גם במדיה החברתית.

 

  • עריכת סקר שביעות רצון בקרב לקוחות ופרסום התוצאות.

 

  • הפניית הזרקור למוצר הביטוח, שהוא חשוב הרבה יותר מהשירות. אם סוכן הביטוח משווק פוליסת ביטוח רכב עם גבול אחריות של 2 מיליון ₪ לעומת ביטוח ישיר שמשווק ביטוח צד ג' לרכב בגבול אחריות של מיליון ₪ בלבד, הרי שבמקרה חלילה של תאונה רצינית עם הרכב של אייל גולן, או תאונת שרשרת עם כלי רכב יוקרתיים, השירות הטוב שבעולם לא יחפה על ההפרש של מיליון שקל בגבולות הכיסוי הביטוחי שעשוי להגיע מכיסו הפרטי של המבוטח בביטוח ישיר.

 

וכמובן עידוד פעיל של חברות הביטוח הוותיקות לשיפור השירות למבוטחים.

 


רמז (לא כל כך) דק: למי שמנסה "להתחכם" אתי ולשלוח לי שאלות במייל בתקווה לקבלת תשובה או התייחסות בחינם - הנושא מועבר ל"רשימה השחורה" שאני מנהלת לגבי טיפים, כך שנשוא שמופיע בשאלתו לא יזכה לכל התייחסות שהיא מצדי במשך חמש השנים הבאות!

 

מי שידו משגת, יכול לקבל אבחון ביטוח בסיסי (בתשלום סמלי) באמצעות אתר: "אבחון ביטוח בסיסי".

 

דחו את תביעתכם - אל תהמרו על עצת חינם

 

.

 

שלכם

 

קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים ומנהלת אתרים

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright