עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

טיפ השבוע 15/5/2017

הטיפים של היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים

 

 

 
תבליט

היועצת קטיה שורצמן

תבליט

יועץ  ניהול סיכונים בביטוח כללי

תבליט

הקמה וניהול  אתרי ביטוח

תבליט

ניהול תביעות ביטוח

 

כל התייעצות כרוכה בתשלום!

 

 


 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

כל הטיפים לשנת 2017

 

 

כתבת השבוע:  חבות המבטח בנזק וסכום ההשתתפות העצמית

הבלוג השבועי - פוסט השבוע: בלעדי לאתרסוכן ביטוח לא בכל מחיר

 

 

 

רובוטים בעלי יכולת לימוד עצמי ושימוש בדואר אלקטרוני

מאת: קטיה שורצמן, מנסחת פוליסות, יועצת לתביעות ביטוח
 ולניהול סיכונים

 

דף של דואר אלקטרוניבעוד עמיתים למקצוע  מדברים אתי על מקומם של רובוטים בעלי יכולת עצמי בתעשיית הביטוח, אני נתקלת מדי פעם בתופעה של סוכני ביטוח ותיקים שאינם יודעים לעשות שימוש בדואר אלקטרוני ולשם כך הם נעזרים ב"מומחה" מיוחד/ת לצורך משלוח המיילים וקבלתם.

 

במהלך התקופה האחרונה עלה בגורלי לא פעם ולא פעמיים "להציל" עסק לסוכן מאותגר מיילים כאשר מבוטח ביקש לחדש את הביטוח שהסתיים באמצעות סוכן מתחרה לאחר שלא קיבל מייל תגובה שמאשר את חידוש הביטוח, למרות שהסוכן המאותגר אישר לו בשיחה בעל פה שהביטוח חודש, אולם ה"מומחה" למשלוח המיילים שכח משום מה לשלוח את המייל או שהסוכן שכח להפעיל את ה"מומחה" ובקיצור ללא התערבותי, העסק בתיק הסוכן היה הולך לאיבוד.

 

הדבר החשוב ביותר אותו יש לזכור ולהפנים היטב, כי המחסום הטכנולוגי במקרה הנוכחי הוא בסך הכל מחסום פסיכולוגי. אפשר ללמוד שליטה בסיסית באינטרנט ובמחשב בכל כך הרבה דרכים פשוטות ולא יקרות ולגלות עולם חדש מרתק ומופלא, אז קדימה ידידי מאותגרי הטכנולוגיה, לעולם לא מאוחר מדי, קדימה - להתחיל! 

 

 בברכה

 

שלכם

 

קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים ומנהלת אתרים


 

 

 

כל בדיקה או התייחסות נוספת כרוכה בתשלום וכל פניה שהיא הכוללת מחמאה לטיפים ולאתר, אזכור הכרות קלושה או השתתפות בהרצאה של הח.מ. אינה נחשבת לתשלום. בקיצור, מחמאה אינה המחאה...

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright