עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

טיפ השבוע 1/10/2010

הטיפים של היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים

 

תבליט

היועצת קטיה שורצמן

תבליט

יועץ  ניהול סיכונים בביטוח כללי

תבליט

הקמה וניהול  אתרי ביטוח

 

 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

כל הטיפים לשנת 2010

 

כתבת השבוע:  פוליסה לביטוח רכב שמלפני הפוליסה התקנית 


 

לקבוע מועד אחד לחידוש הביטוח

לקבוע מועד אחד לחידוש הביטוחבאחד הכנסים שנערכו על ידי אחת מחברות הביטוח לסוכני ביטוח אלמנטארי, שמעתי  מנהל בכיר נותן לסוכנים את הטיפ הבא:

 

"תעשו למבוטח כמה שיותר פוליסה וכל פוליסה תסתיים במועד אחד, בצורה כזאת המבוטח לא יוכל לעזוב אותך לעולם...".

 

 מה שנשמע כטיפ מרשים, עשוי להתברר בהמשך הדרך כחרב פיפיות גם כלפי הסוכן עצמו. וחברת הביטוח

 

כך למשל, אם סוכן הביטוח מעוניין להיפרד מהלקוח מסיבותיו שלו. וכבר היו דברים מעולם. סוכנים העדיפו לוותר על לקוחות טורדניים שאוהבים להתלונן ולבוא בדרישות שונות ומשונות מסוג "מגיע לי", לקוחות שלדעת הסוכן מרמים בתביעה, לקוחות שאינם משלמים ועוד. והנה כאשר סוכן הביטוח רוצה להיפרד מהלקוח, עליו להמתין בסבלנות עד לסיומם של כל ביטוחיו העשויים להיות מפוזרים על פני שנה שלימה.

 

על כן, היתרונות שבריכוז חידוש הביטוחים במועד אחד, הם:

 

  1. אפשרות להיפרד -  "באופן אלגנטי" בפעם אחת לפי רצונו של אחד שצדדים לקראת  חידוש הביטוחים.
     

  2. אפשרות להחליף מבטח בעת החידוש -  ולמנוע מצב שבו הביטוחים מפוזרים בין חברות ביטוח שונות. וכך למשל במקרה של תביעה בשל אירוע אחד (למשל נזקי אש) יהיה על המבוטח להתמודד מול שני מבטחים במקרה של פיזור הביטוח (כמו למשל החברה שביטחה את המבוטח בביטוח אש מורחב והחברה שביטחה את המבוטח בביטוח צד ג' ומעבידים).
     

  3. סדר - המונע מצב של שכחה בחידושו של אחד הביטוחים.
     

  4. חברת הביטוח והסוכן מודעים למלוא היקף הפרמיה  - שהמבוטח משלם, דבר המאפשר למבוטח לקבל את התנאים והמחירים המתאימים לנפח הפרמיה שהוא משלם לחברת הביטוח  ומבחינת חברת הביטוח והסוכן לחסום תחרות מצד סוכן או גם חברה מתחרה שיודעים לעשות חשבון פשוט ולחבר את כל הפרמיות המשולמות על ידי המבוטח ולהציע לו תנאים ומחירים טובים ומשפרים.
     

  5. אישורי ביטוח - חברה עסקית נדרשת לפעמים להמציא אישורי ביטוח חתומים על ידי מבטחה לגורמים שונים, כמו משכירים, מזמיני עבודה ועוד. אישור הביטוח כולל בדרך כלל פירוט של כל הפוליסות לגביהן הוא נדרש, כך שמועדי חידוש שונים גורמים לעבודה כפולה שלא לצורך כאשר יש להחתים את האישור מחדש כל פעם שמתחדש אחד הביטוחים...
     

  6. אחידות בתנאים - אחד הדברים החשובים הוא אחידות בתנאים הכלליים של הביטוחים השונים, כמו למשל אופן ההודעה על מקרה הביטוח למבטח, כיסוי הניתן לפי הרחבות שונות ועוד. כאשר מדובר במועד חידוש אחד, ניתן לשמור על כך שכל הפוליסות יערכו לפי המהדורה של אותה שנה, כמו למשל תנאי ביט לשנת 2010, או תנאי פסגה לשנת 2010 וכו'. ובכך למנוע מצב שבו פיצול חידוש הביטוחים על פני השנה עשוי לגרום למצב של מהדורות שונות לביטוחים שונים שיכללו תנאים אחרים ומבלבלים לכל פוליסה.

 

 

עוד על חידוש ביטוח באתר:

 

חידוש אוטומטי של פוליסת ביטוח

חידוש ביטוח כשמתנהלת תביעה

קביעת מועד שפוי לחידוש הביטוח

אישור כיסוי באמצעות המייל

הרעת תנאי ביטוח בחידוש

 

 

בברכה

 

שלכם

 

קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים ומנהלת אתרים

 

הגולשים ומקבלי הטיפ מוזמנים לכתוב תגובות וחוויות

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright