היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

לימונייד מתקשר עם משווקים

היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים

 לאתר היועצת Z
 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


  

 

 

למונייד מבקש שירותי שיווק

 

 

האתר של למונייד

מיזם הביטוח "למונייד" שפועל בארה"ב, חרט על דגלו, או יותר נכון רשם באתר האינטרנט שלו סיסמאות שובות לב, כגון:

 

"תשכח את כל מה שאתה יודע על ביטוח", "רכישת ביטוח בתוך 90 שניות", "תשלום תביעות ביטוח בתוך 3 דקות", "אפס השתתפות עצמית", "אפס עליית מחירים", "אפס דאגות".

 

כל זאת מתאפשר בזכות הפעלה של הביטוח באמצעות אפליקציה שמאפשרת להפעיל את הביטוח ולקבל תשלום תביעות באמצעות הטלפון החכם של הלקוחות.

 

מדובר בשלב זה בביטוח דיגיטאלי של דירה לשוכרים ולמשכירים. מפעילים מגבילים את עצמם לטווח רווח של 20% בלבד ואת היתרה הם מתחייבים לתרום למטרות שנבחרות על ידי לקוחות החברה.

 

המחיר הזול מתאפשר גם בזכות הוויתור של למונייד על שירותי ברוקרים וסוכני ביטוח.

 

למונייד, היא מבטח דיגיטלי מסוג חדש שהציע בתחילת הדרך, ביטוח ללא מתווכים וללא סוכנים...

 

אלא ש... למונייד פרסם לאחרונה על כוונה לשווק את הביטוח באמצעות גורמים מסחריים – כלומר, התיווך הפעם נכנס לתמונה, באמצעות פלטפורמת מכירות של החברה שהפכה להיות זמינה למשווקים.

 

למונייד דיווח לאחרונה על יותר מ -400 עסקים שנרשמו על מנת להתחיל למכור את הביטוח בתוך 24 השעות הראשונות לאחר פרסום הפניה להפוך את פלטפורמת המכירות שלה זמין באופן נרחב ביום 12/10/2017 באמצעות ממשק תכנות יישומים שמאפשר לכל המעוניין  להציע לשוכרים ולמשכירים את פוליסות ביטוח הדירה של למונייד באמצעות היישומים או אתרי אינטרנט שלהם.

 

שיעור התפלגות של המציעים לשווק את הביטוח של למוניייד, כפי שפורסם בבלוג של המנכ"ל והמייסד והשותף בחברה, דניאל שרייבר, מדובר על:

 

•  43% עסקים מתחום הנדל"ן.

•  28% נותני שירותים פיננסיים.

•  21% חברות למסחר אלקטרוני.

•  8% חברות המספקות שירותי אבטחה לבתי מגורים.

 

חברת למונייד בוחנת את הפניות לשיווק תוך שימוש במערכת אוטומטית כדי לבחור את המשווקים מבין המועמדים.  היא משתמשת בקריטריונים שונים כדי לקבוע אילו עסקים היא תעבוד לצורך שיווק, בין אם הם בשבע המדינות בארה"ב שבהן לימונייד כבר פועלת בשלב הנוכחי ואם במקומות נוספים.

 

שבו לימונדה כיום מוכרת ביטוח והאם מציעים השוכרים ביטוח הבית תואם את המיקוד שלהם.

 

לימונייד מציע כיום לשוכרים ולמשכירים, ביטוח דירות בניו יורק, קליפורניה, ניו ג'רזי ונבאדה, טקסס, ברוד איילנד ואילינוי והוא מתכנן להיכנס למדינות נוספות במהלך 2018.

 

המסקנה המתבקשת מהצעד האחרון של לימנוייד, היא הודאה בעצם הפניה של החברה למשווקים פוטנציאליים היא, שגם שיווק ביטוח דירה באמצעות פלטפורמה דיגיטאלית, אינו יכול להיעשות בטווח רחב ולאורך זמן, ישירות באמצעות המבטח ואם ברצונו להגיע לקהלים רחבים יותר, עליו להיעזר בשירותי שיווק של אחרים. גם כאשר המבטח ויתר מראש על שירותיהם של סוכני ביטוח וברוקרים הרי שהוא עדיין נזקק לעזרתם של גופים אחרים אשר מטבע הדברים לא יעניקו את פלטפורמות השיווק שלהם בחינם למבטח ובסופו של יום גם המבוטחים של לימונייד יישאו בעלות הוצאות השיווק.

 

מנהלי למונייד, לומדים על בשרם את הלקח אותו למדו מנהלי גוגל שניסו לפני שנים אחדות לשווק ביטוח ללא סוכנים באמצעות הפלטפורמה האדירה של גוגל בעבר ולא כל כך הצליחו: שיווק ביטוח באמצעות האינטרנט שלא באמצעות סוכני ביטוח - לא ממש הולך...

 

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright