|
רישוי | עבודת סוכנים | יועצים ומשווקים פנסיה וחיים | אחריות מקצועית | הקרב האלמנטרי של הסוכנים
סקר שביעות רצון סוכנים - שלמה חברה לביטוח
הסקר מדד פרמטרים של מקצועיות העובדים, השירות אותו הם מעניקים ללקוח בתחום התביעות, מהירות סילוק התביעות ו כן נשאלו גם על מערכות המחשוב שאיתם הם עובדים.
בתחום מקצועיות העובדים ניתן ציון 6.5 מתוך 7, בתחום השירות, ניתן ציון ממוצע של 6.5, בתחום מהירות סילוק התביעות ניתן ציון ממצע של הציון 6 הגבוה. בתחום המערכות הפנימי - 2 מכל 3 סוכנים דירג את מערכות המחשוב המתקדמות של החברה וכך גם מערכות המחשוב של החברה בקצה סקאלת הציונים.
עוד הוסיף צביקה כי "אנו שבעי רצון מתוצאות הסקר יחד עם זאת החברה פועלת ללא הרף להמשיך לשפר את השירות ובכלל זה את זמינות העובדים במתן השירות מתוך מגמה להגיע למצוינות. החברה החליטה לערוך מידי חצי שנה סקר בקרב סוכניה, במגמה לבחון את רמת השירות ואיכויותיו ואת התפתחויותיו, על פני זמן".
|
||||
כל הזכויות שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" ©Copyright