ביטוח -  "מרכז מידע על ביטוח"

 

 

 

 

 

ליום 25/8/2009

 

חדשות ביטוח

 

 

 

 
   

  עתיד הסוכן | רישוי | עבודת סוכנים | יועצים ומשווקים פנסיה וחיים |  אחריות מקצועית |  הקרב האלמנטרי של הסוכנים


  

סקר שביעות רצון סוכנים - שלמה חברה לביטוח

 

שלמה חברה לביטוחבסוף חודש יולי 2009, ערכה חברת "שלמה חברה לביטוח" את סקר שביעות הרצון הראשון של החברה שנערך באמצעות מכון הסקרים keret. הסקר  כלל 100 סוכנים, מתוך 400 סוכנים המהווים 25% מסוכני החברה. 

 

 הסקר מדד פרמטרים של מקצועיות העובדים, השירות אותו הם מעניקים ללקוח בתחום התביעות, מהירות סילוק התביעות ו כן נשאלו גם על מערכות המחשוב שאיתם הם עובדים.

 

בתחום מקצועיות העובדים ניתן  ציון  6.5 מתוך 7, בתחום השירות, ניתן ציון ממוצע של 6.5, בתחום מהירות סילוק התביעות ניתן ציון ממצע של  הציון 6 הגבוה. בתחום המערכות הפנימי - 2 מכל 3 סוכנים דירג את מערכות המחשוב המתקדמות של החברה  וכך גם מערכות המחשוב של החברה בקצה סקאלת הציונים.

 

צבי ליבושור, מנכ"ל שלמה ביטוחלדברי צביקה ליבושור, מנכ"ל שלמה חברה לביטוח: "ציבור סוכני הביטוח בישראל רואה בשירות ובמקצועיות ערך בעל משקל מכריע, ושואף לתת ללקוח את השירות הטוב ביותר.  במסגרת מדיניות החברה להעניק רמת שירותי ביטוח מהגבוהות ביותר בענף, אנו פועלים בהתמדה לשיפור רמת השירות הניתנת ע"י השקעה בפיתוח תשתיות שירות ושיפור רמת המקצועיות של החברה, וכן ע"י קבלת משוב חוזר מהסוכנים"

 

עוד הוסיף צביקה כי "אנו שבעי רצון מתוצאות הסקר יחד עם זאת החברה פועלת ללא הרף להמשיך לשפר את השירות ובכלל זה את זמינות העובדים במתן השירות  מתוך מגמה להגיע למצוינות.  החברה החליטה לערוך מידי חצי שנה סקר בקרב סוכניה, במגמה לבחון את רמת השירות ואיכויותיו ואת התפתחויותיו, על פני זמן".

 

 

 

 

 


כל הזכויות שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" ©Copyright