היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

טיפ השבוע 24/6/2007

הטיפים של היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים

בעלת ותק של 35 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 
תבליט

היועצת קטיה שורצמן

תבליט

יועץ  ניהול סיכונים בביטוח כללי

תבליט

הקמה וניהול  אתרי ביטוח

 


 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

 

כל הטיפים לשנת 2007

 

מכירת ביטוח בסופרמרקט ובדואר

 

 

לפי הפרסומים במדיה, נראה כי לקראת 2008 נהיה עדים לשיווק מוצרי ביטוח בתחום הפרט באמצעות רשתות השיווק ואף באמצעות דואר ישראל שכבר היום משווק פוליסות לביטוח רכב חובה.

 

העניין הוא שמשווקי הביטוח בשיווק ישיר וכנראה אף סוכני הביטוח הצליחו להחדיר לשוק את התודעה, כי בכל הקשור בביטוח פרט ההבדל בין המבטחים הוא רק בתחום מחיר או בעיקר בתחום המחיר הואיל ומדובר בפוליסות המבוססות על תנאי מינימום המחויבים על פי חוק (פוליסות תקניות) כך שמדובר במוצר סטנדרטי עם הבדלים זניחים בין תוכניות הביטוח, אם בכלל.

 

מי צבר ניסיון מה בתחום הביטוח, יודע, כי אין דבר כזה כמו "ביטוח סטנדרטי" בתחום ביטוחי הפרט וכי ההבדלים הנראים אולי זניחים במועד הרכישה יכולים להיות משמעותיים לאחר קרות מקרה הביטוח, להלן שלוש דוגמאות:

 

  1. הבדל משמעותי בסכומי גבולות האחריות בביטוח צד ג' בין תוכניות הביטוח השונות (בפוליסות ביטוח רכב וביטוח דירה) המגיע למאות אלפי שקלים ואף יותר.
     

  2. סיכוני פריצה ושוד בדירה שאינה משמשת למגורים בלבד מבוטחים רק לפי חלק מהתוכניות לביטוח דירה. ראו את הטיפ מלפני שבועיים: גניבה פריצה ושוד בדירה שאינה משמשת למגורים בלבד
     

  3. בחלק מהתוכניות לביטוח רכב פרטי ומסחרי עד 4 טון ניתן לקבל כיסוי לנזקי טבע ורעידת אדמה שאינו כלול בתוכניות הביטוח האחרות. ראו הטבות לנהגים זהירים במדריך

המסקנה המתבקשת היא, הצורך ליתן בידי ציבור הצרכנים כלי שיאפשר להם להשוות בין תוכניות הביטוח השונות מעבר לסכומי הפרמיה וההשתתפות העצמית הואיל ולדעתי הביטוח הוא לפני הכל מוצר הדורש שירות כאשר מחיר הוא הגורם האחרון שנגזר מסוג המוצר והקף הביטוח ולא הגורם הראשון.

 

 

 

 

 

שלכם

 

קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים ומנהלת אתרים

 

הגולשים ומקבלי הטיפ מוזמנים לכתוב תגובות וחוויות

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright