עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

טיפ השבוע 25/9/2011

הטיפים של היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים

 

 
תבליט

היועצת קטיה שורצמן

תבליט

יועץ  ניהול סיכונים בביטוח כללי

תבליט

הקמה וניהול  אתרי ביטוח

 


 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

כל הטיפים לשנת 2011

 

כתבת השבוע:  ערך כינון בדירה

 

הבלוג השבועי - פוסט שביעי: כשנוהגים בחג

 

טופס משוב לטיפול בתביעה

 

 

טופס משוב לטיפול בתביעה

חשבון נפש מוקדם בנושא שימור תיק הביטוח: קיימות שתי סיבות עיקריות להחלפת סוכן ביטוח על ידי מבוטח.

סיבה אחת היא קבלת מחיר נמוך יותר ממתחרה וסיבה חשובה יותר העשויה לגרום להחלפת סוכן/מבטח גם במעבר למתחרה שמציע תנאים ומחירים פחות טובים היא חוסר שביעות רצון בטיפול בתביעות.

 

 

מבחינת סוכן הביטוח ומחלקת החיתום של המבטח התמונה יכולה להיות מבלבלת או אפילו מטעה. בעיקר כאשר התביעה שולמה במועדה, המבוטח חתם על כל המסמכים הדרושים והגורם במשרדו של הסוכן אשר נחשף לחוסר שביעות הרצון של המבוטח קיבל את הרושם שמדובר בלקוח קפדני  או ביקורתי מטבעו וזאת בעיקר כאשר המבוטח הביע את חוסר שביעות הרצון מצידו בטונים שקטים ובשיקול דעת.

 

לגוף אשר מקפיד על רמת השירות ללקוחות ומעוניין לרצות גם את הלקוחות אשר הגישו תביעה במהלך תקופת הביטוח, מומלץ להנהיג טופס משוב בתביעות, קטנות כגדולות, כך שיוכל ללמוד מכלי ראשון על הציפיות של המבוטחים, הנעשה בפועל במגע שבין המבוטח לנציגי המבטח בתביעות כגון: סוכן/שמאי/חוקר/מוסך/רופא/מתקן מטעם המבטח/עו"ד וכו'.

 

בסוף התהליך יוכלו המבטח והסוכן לחסוך בזמן ובהוצאות מיותרות בטיפול בתביעות, לשפר את השירות ללקוחות, לשמר את תיק הלקוחות ולקבל המלצות ללקוחות חדשים ממבוטחים מרוצים מהטיפול בתביעתם.

 

הערה: טיפ זה אינו מיועד לבעלי המנטרות: "הלקוחות אף פעם לא יהיו שבעי רצון" ו"אין מה לשפר, כי אני תמיד בסדר"...

 

 

בברכה,

 

שלכם

 

קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים ומנהלת אתרים

 

הגולשים ומקבלי הטיפ מוזמנים לכתוב תגובות וחוויות

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright