הטיפים של היועצת קטיה
שורצמן

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים
יכול להיות שאתם צודקים...
לאתר
היועצת
הרשמה לטיפים
מהאתר

קבלו את הטיפ השבועי, לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא
תשלום
אין
להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר
|
כל הטיפים לשנת 2009
שיפור הרווחיות בחבויות
בעזרת סקרים
אחד
הדברים שחברות הביטוח יכולות לעשות בביטוחי חבויות הכרוכים בסיכונים לנפש הוא
להקפיד לדרוש ולקבל מהסוקרים התייחסות
ספציפית
לסיכון
ביטוח חבות מעבידים וביטוח
אחריות חוקית כלפי צד שלישי.
אחת השאלות שכמעט ולא ראיתי בסקרים הרבים שהגיעו
למחשבי היא שאלה לגבי ביקורת של
משרד הת.מ.ת. או גם הדרכות של המוסד לבטיחות וגיהות.
האם נערכה או לא נערכה במפעל או באתר הבניה, שאלה לגבי פגיעות בנפש או אפילו מוות
אם קרו או לא קרו בעבר אצל אותו המבוטח במפעלים או במיזמים אחרים.
בגלל שותפויות שונות, בפועל ניתן למצוא מקרים בהם
חברה מסוימת או גם קבוצת חברות נמצאות בטיפול של סוכנים ויועצים שונים והביטוח
מפוזר בין בחברות ביטוח שונות ועל כן לשאלה לגבי ניסיון המבוטח יש ערך רב גם
כאשר מדובר בחידוש הביטוח אצל אותו המבטח עצמו.
תשומת לב לסיכוני
גוף ונפש
בביטוחי חבויות יכולה לפעול לא רק לטובת המבטחים אלא גם לטובת המבוטחים אשר
אינם מודעים לכלל הסכנות אליהן הם חושפים את עצמם לפעמים בתום לב במטרה להשיג עבודה
זולה יותר ולהגדיל את הרווח, יכולים למנוע מראש בעזרת המבטחים את כאב הראש הדאגות
והחרדות בשל פגיעת גוף של עובד או צד שלישי ושלא לדבר על התייצבות לחקירות במשטרת
ישראל לצורך חקירת מקרה מוות. ושלא לדבר על מניעת פגיעה במוניטין החברה.
גם סוכני הביטוח שנמדדים ברווחיות תיק הביטוח
האלמנטארי יהיו מעוניינים במבוטחים שתיק הביטוח שלהם אינו מלא בתביעות הנובעות
מחוסר תשומת לב לסיכוני בטיחות.
טיפ לצום קל
ביטוח סוכה
שלכם
קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים
ומנהלת אתרים
הגולשים ומקבלי הטיפ מוזמנים לכתוב
תגובות וחוויות
|
|