הטיפים של היועצת קטיה
שורצמן

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים
הרשמה לטיפים
מהאתר

קבלו את הטיפ השבועי, לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא
תשלום
אין
להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר
|
כ תבת
השבוע:
ביטוח ביטול נסיעה מכל סיבה - בחו"ל
הבלוג
השבועי - פוסט שביעי:

המבוטח אחראי לקריאת תוכן הפוליסה
המדיה החברתית לאיתור הונאות ביטוח
מאת: קטיה
שורצמן, מנסחת פוליסות, יועצת לתביעות ולניהול סיכונים
יותר ויותר ידיעות
מתפרסמות בכלי התקשרות המקומיים והזרים על איתורן של
הונאות ביטוח
באמצעות המדיה החברתית.
כך למשל מתגלים מדי
פעם בפייסבוק, ביו טיוב או במדיה אחרת תצלומים או אפילו סרטונים של אדם שתובע חברת
ביטוח בגין נזקי גוף כשהוא עוסק בפעילות גופנית מאתגרת יחסית גם לאדם בריא בגופו,
כאשר התצלומים נערכו, כמובן לאחר ה"פגיעה".
בעזרת המדיה החברתית ניתן גם לגלות הונאות בתחום ביטוח רכוש, למשל תצלום שנערך לאחר
ה"אירוע" ולפני קבלת תגמולי הביטוח של מבוטח/ת העונד תכשיט בעל עיצוב ייחודי שבגינו
הגיש תביעה לחברת הביטוח, תצלום של דירה שנערך לאחר ה"נזק" כשהוא מציג פריטי תכולה
שבגינם הוגשה
תביעה
בשל נזק כשהם במצב תקין ועוד ועוד.
מה שחשוב
לזכור בעניין זה הוא שתשלום תגמולי הביטוח אינו מהווה סוף פסוק מבחינת חברת הביטוח
וחוקריה, אשר חלקם אף ממליץ לחברת הביטוח לשלם בעבור נזק שנראה להם חשוד על מנת
שהמבוטח ירגיש חופשי יותר ויקל עליהם לגלות את ההונאה.
בברכה,
שלכם
קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים
ומנהלת אתרים
הגולשים ומקבלי הטיפ מוזמנים לכתוב
תגובות וחוויות
|
|