עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

טיפ השבוע 4/7/2016

הטיפים של היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים

 

 

 
תבליט

היועצת קטיה שורצמן

תבליט

יועץ  ניהול סיכונים בביטוח כללי

תבליט

הקמה וניהול  אתרי ביטוח

תבליט

ניהול תביעות ביטוח

 

כל התייעצות כרוכה בתשלום!

 

 


 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

כל הטיפים לשנת 2016

 

כתבת השבוע: נזק לרכב ברמאללה - כיסוי לוט בערפל

הבלוג השבועי - פוסט שביעי: בלעדי לאתר

 המבוטח אחראי לקריאת תוכן הפוליסה

 

 

טיפ לניהול תביעות - אל תבנו על טיפים

מאת: קטיה שורצמן, מנסחת פוליסות, יועצת לתביעות ולניהול סיכונים

 

 

 

 

כיתוב "טיפ לתביעות" ע"ג צילום של עננים

יש מי שעדיין מאמין, כי במקרה שחברת ביטוח מסרבת לשלם תביעה, כל מה שעליו לעשות זה לשלוח אלי מייל עם מחמאות על הטיפים והאתר, ומיד אחרי זה לפרט את פרטי התביעה ולצפות לקבל ממני ייעוץ מקצועי בחינם....

 

העניין הוא שגם לא מעט עובדים ומנהלים במדורי תביעות של חברות ביטוח מנויים על האתר ויודעים היטב, כי איני עונה "מהשרוול" בנושא ביטוח אלא בודקת כל מקרה לגופו לפי המסמכים והנתונים המיוחדים לו כולל הסבריו של סוכן הביטוח למבוטח, בזמן אמת ככל שניתנו על ידו,  על פי חובתו לוודא שהמבוטח הבין את הסייגים לביטוח כפי שהוגדר על ידי בית המשפט העליון בתיק ע"א 4819/92 ישר מנשה נגד אליהו.

 

סוכן ביטוח עשוי למצוא את עצמו במלכודת שבין הפטיש לסדן בניהול תביעה שנדחתה. מצד אחד אם יטען שהסביר למבוטח שהאירוע מבוטח ואינו נופל בחריגי הפוליסה הוא עשוי לקבל תביעת צד ג' של חברת הביטוח כלפיו בשל הפרת חובתו המקצועית כלפיה. מצד שני אם יצדד בחברת הביטוח הוא עשוי למצוא את עצמו נתבע על ידי המבוטח...

 

על כן אין מנוס מלבדוק את נסיבותיו המיוחדות של כל מקרה ביטוח החל מההתקשרות הראשונה של המבוטח עם הסוכן וכלה במכתב האחרון שהגיע מחברת הביטוח.

 

עבודתי בנושא ייעוץ לניהול תביעות אינה כוללת מתן מידע בעל פה. כך שאם מישהו טוען, כי אמרתי לו שאירוע מסוים מבוטח ואינו מציג מסמך חתום על ידי, רצוי שתדעו שהמידע האמור אינו מבוסס על האמת...

 

לא בכל פניה אלי נמצא שהאירוע הנדון מבוטח הואיל ולא במעט מקרים נמצא שהצדק הוא דווקא עם חברת הביטוח... כפי שגם נקבע על ידי בתי המשפט בישראל בלא מעט מקרים.

 

 

בברכה,

 

שלכם

 

קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים ומנהלת אתרים

 

הגולשים ומקבלי הטיפ מוזמנים לכתוב תגובות וחוויות

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright  

מ