עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

טיפ השבוע 17/11/2016

הטיפים של היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

פתרונות ניהול סיכונים, מכרזים, מפרטים ותביעות ביטוח לחברות יזמים, קבלנים ויועצים.

 

בעלת ותק של 35 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 

 לאתר היועצת

 


 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

כל הטיפים לשנת 2015

כיתוב "בלעדי לאתר"

כתבת השבוע: דוח הפיקוח על שירות המבטחים לשנת 2014

הבלוג השבועי - פוסט שביעי: המבוטח אחראי לקריאת תוכן הפוליסה

 

לא לבטל ביטוח סיעודי בעקבות כתבה

מאת קטיה שורצמן יועצת לניהול סיכונים, מנהלת תביעות מבוטחים ומבטחים, מנהלת אתרי ביטוח ומנסחת פוליסות

 

 

 

צילום אילוסטרציה של כוס תהמציעה להראות את הטיפ להלן לכל מי ששוקל לבטל את הביטוח הסיעודי  שלו בעקבות שידור הכתבה של מיקי חיימוביץ ביום 16/11/2015 בערוץ 2.

 

להלן התגובה הקצרה שנשלחה הבוקר על ידי הח.מ. לאתר מאקו

 

  • מרבית התביעות בביטוח סיעודי כן משולמות ע"י המבטחים - כך לפי פרסומי הפיקוח על הביטוח. מדובר ב 21 תלונות מוצדקות מתוך 539 תלונות בביטוח סיעודי שהוגשו לפיקוח על הביטוח - פחות מ 5%!

 

  • מדור פניות הציבור במשרד הפיקוח על הביטוח מאפשר לברר תלונות נגד מבטחים ללא עלות ואינו סוגר את הדלת בפני בירור בבית המשפט.

 

  • חבל שאנשים יבטלו פוליסות ויישארו ללא ביטוח בעקבות הכתבה.

 

תגובה קצרה זו היא בבחינת "עזרה ראשונה" למבוטחים, סוכנים ומבטחים, כאשר כתבה מקיפה יותר בנושא השיימינג של הענף תתפרסם בהמשך.

 

לידיעה: לפי פרסום הפיקוח על הביטוח שילמו המבטחים בשנת 2014 קצת יותר מ 1.5 מיליארד ₪. בתביעות לפי פוליסות לביטוח סיעודי (קבוצתי ופרט)!

 

נקודות למחשבה בעקבות הכתבה:

 

  • המילה הרבה ≠ למילה רוב מרבית התביעות כאמור, כן משולמות.

 

  • לא צוין שמה של חברת הביטוח המואשמת ב"גרירת תביעה" על מנת להניע את המבוטח להתפשר. מעניין מדוע?

 

  • התגובות של הפיקוח על הביטוח ושל איגוד חברות הביטוח הוצגו לאחר רצועת הפרסומות כך שחלק מהצופים הבין שהכתבה כבר הסתיימה.

 

  • תגובת לשכת סוכני הביטוח לא הוצגה ונראה גם שלא נתבקשה.

 

  • מומחה הביטוח הסיעודי מספר אחת בישראל, אבי רייטן מוצג בכתבה כמי שמחשב את עלות הטיפול הסיעודי בבית. מדוע לא נתבקשה דעתו בעניין הכיסוי הביטוחי וחשיבותו ולא הוצגה בכתבה?
     

  • האפשרות לפנות ללא עלות למבוטח,  לבירור תביעות למחלקת פניות הציבור של הפיקוח על הביטוח, פניה שאינה סוגרת את הדלת בפני בית המשפט - לא הוצגה בכתבה, מעניין מדוע?

 

 

המשך יבוא...

 

בברכה,

 

שלכם

 

 

 

קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים ומנהלת אתרים

 

 

 

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright