הטיפים של היועצת קטיה
שורצמן

פתרונות
ניהול סיכונים, מכרזים, מפרטים ותביעות ביטוח לחברות יזמים, קבלנים ויועצים.
בעלת
ותק של 35 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן
הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד
מומחה, ניהול תביעות ועוד.
לאתר
היועצת
הרשמה לטיפים
מהאתר

קבלו את הטיפ השבועי, לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא
תשלום
אין
להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר
|
מתנות
קטנות כעזר לשיווק ביטוחי בריאות

בסוף חודש
יולי 2017, פורסם מחקר אוסטרלי, ממנו עולה, כי ניתן לשכנע כרבע מהאוכלוסייה שאינה
מבוטחת בביטוח
בריאות
בעזרת כרטיס מתנה בשווי של 100 דולר אוסטרלי או כרטיס קולנוע כתמריץ לצורך רכישת
ביטוח בריאות ע"י צעירים.
כך עולה
ממצאי מחקר שנערך על ידי אתר השוואתי
finder.com
שמצא, כי כ -1.5 מיליון אוסטרלים
בני 20 ומעלה מוכנים לרכוש ביטוח בריאות פרטית לאחר קבלת כרטיס מתנה בשווי 100
אוסטרלי, בעוד יותר מ -1.4 מיליון אנשים היו רוכשים ביטוח בריאות אם המבטחים היו
מוותרים להם על תקופת ההמתנה.
המחקר
נערך כדי לגלות את ההטבות שעשויות לשכנע כ 9.1 מיליון אנשים שאינם מבוטחים לרכוש
ביטוח בריאות פרטי.
לפי המחקר
כ 71% אחוזים מבני דור הבייבי בום ללא כיסוי ביטוח בריאות לא יתפתה לרכוש ביטוח
בריאות לא משנה מה תהינה ההטבות, לעומתם רק 24%
מבני
דור ה Y
יוותרו על הביטוח מבלי להתייחס להטבות.
כרטיס
מתנה בשווי של 100 דולר אוסטרלי יספיק על מנת לשכנע מכל ארבעה אנשים שאינם מבוטחים
מבני דור
Y
לרוכש כיסוי ביטוחי.
המחקר
גילה כי מספר כפול של גברים לעומת נשים ירכשו ביטוח בריאות בעבור הטבה קטנה כמו
כרטיס קולנוע.
ממצאי
המחקר, הראו גם, כי 48% אחוזים כ- 4.4 מיליון אנשים - היו מסרבים לרכוש ביטוח
בריאות לא משנה מה תהינה ההטבות.
בישראל
קיים חוזר מתנות (חוזר גופים מוסדיים 2008-9-6 מיום 10 ביוני 2008) האוסר על סוכנים
ומבטחים להעניק "מתנה או הטבה אחרת שאינה חלק אינטגרלי מהעסקה" במחיר שוק העולה על
סך של 250 ₪ כולל מע"מ.
עניין זה,
אגב, אינו מיושם לגבי חברות ביטוח,
סוכני הביטוח
וסוכנויות ביטוח שתורמים סכומי עתק לגופים ולמוסדות המבוטחים על ידם או באמצעותם,
כפי שניתן ללמוד מהדוחות השנתיים בחלק לא מבוטל של המקרים.
|