היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

ביטוח שכרות במונדיאל

היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות, יזמים, קבלנים, יועצים  וסוכנים.


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 

שם

דואר אלקטרוני

 

 

 

 

אין להעתיק את הכתבה, לפרסמה או לעשות בה כל שימוש אחר

 

 

 

 


 

ביטוח שכרות לאוהדי המונדיאל בסין

מאת מאת קטיה שורצמן יועצת לניהול סיכונים, מנהלת תביעות מבוטחים ומבטחים, מנהלת אתרי ביטוח ומנסחת פוליסות

 

 

 

פרסומת למונדיאל עם תוספת של בקבוק יין לאילוסטרציה

נושא השכרות מוכר בענף הביטוח הישראלי העיקר כחריג בביטוח תאונות אישיות. אולם מסתבר, כי מבטחים בסין שמשחקי המונדיאל שודרו בשעות הקטנות של הלילה, גילו יזמה והחליטו לבטח את סיכון השכרות בעת הצפייה במשחקי הגביע העולמי בכדורגל.

 

מוצר הביטוח החדשני, זכה לשם קליט: "ביטוח ליל הינשוף", והוא שווק המחיק יחסית נמוך למשך תקופת המונדיאל בפרמיה של כ 3 יואן שזה בערך 1.64 ₪.

 

כידוע משחק הכדורגל מספק רגעים של אקסטזה אבל גם עשוי להוביל למצבים פחות יפים כאשר אוהדים דוחפים את עצמם עד קצה גבול היכולת במאמץ סיבולת לתוך השעות הקטנות של הלילה בקדחת גביע העולם.

 

מוצר ביטוח ייחודי וחדשני שפותח בעבור אוהדי הכדורגל בסין, הוא ביטוח ליל הינשוף, הכולל כיסוי ביטוחי למחלות ולתאונות שעלולות לקרות למבוטח בשל שכרות בעת הצפיה במשחקי במונדיאל בברזיל.

 

הכיסוי הביטוחי ניתן למשך תקופה של 30 ימים, והוא כולל הוצאות רפואיות והוצאות במקרי חירום בקשר לזיהומים בדרכי הנשימה ומקרי מוות בכיסוי של 10,000 יואן כ 5,500 ₪.

 

הביטוח הוצע על ידי חברת ביטוח סינית באינטרנט שמספקת גם "ביטוח שיכור", שמכסה את ההוצאות הרפואיות של אוהדים נלהבים יתר על המידה הסובלים בשל כך מהרעלה חריפה. ויש "ביטוח גורמה", המגן על חובבי כדורגל שמגיעים לכדי גסטרואנטריטיס חריף בשל התמכרות חריפה תוך כדי צפייה במשחקים.

 

למי שבילה עד מאוחר,  שווק ביטוח בשם "ביטוח כדורגל חוליגן", אשר דומה לביטוח תאונות שמכסה מקרי נכות או מוות וחלק מההוצאות הרפואיות.

 

ביטוח שיכור התגלה כביטוח הפופולרי ביותר שבין ארבעת הביטוחים, עם 24 פוליסות שנמכרו בשבוע שיותר מפעם אחת דרך פלטפורמה מקוונת, ואילו רק ארבעה פוליסות ביטוח חוליגן כדורגל נמכרו עד יום שישי.

 

שו לין, יועץ בכיר בחברת ביטוח חיים סינית, שפך אור מבחינת השקפת המבטחים על שיווק הנסמך על הטירוף לכדורגל. לדבריו, שהמוצרים החדשים היו רק גימיקים. "המצגת עשויה להיות שונה, אך מוצרים אלה הם למעשה מוצרי תאונה או ביטוח בריאות", הוא אמר.

 

וואנג גואיין, פרופסור לביטוח באוניברסיטת בינלאומית לעסקים וכלכלה בסין, אמר כי יש לעודד חדשנות מוצרי מסוג דומה.

 

עם זאת, וואנג הזהיר כי מבטחים צריכים להיות ברורים לגבי הגדרת התחייבויותיהם ולהציב  תנאים ברורים במוצרים שהם חדשניים לצרכנים, על מנת למנוע ככל האפשר אי הבנות בבירור תביעות ביטוח.

 

"במקרה שיתגלו הבדלים בהבנה בין המבוטחים לבין המבטחים, הדבר עשוי לגרום לסכסוכים בין המבטחים לבין המבוטחים, שאולי לא ידעו מה מכוסה בדיוק", הוא אמר.

 

הגימיק עשוי אולי בסופו של דבר לפגוע במוניטין של המבטח אם קונפליקטים כאלה יתרחשו, הוא אמר.

  

 

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright