עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

טיפ השבוע 26/12/2010

הטיפים של היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים

 

תבליט

היועצת קטיה שורצמן

תבליט

יועץ  ניהול סיכונים בביטוח כללי

תבליט

הקמה וניהול  אתרי ביטוח

 

 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

כל הטיפים לשנת 2010

 

כתבת השבוע: האם יש לבטל את ייחוד העילה לפי חוק הפלת"ד?

 

הבלוג השבועי - פוסט שביעי: מחלקת פניות הציבור - הפיקוח על הביטוח
 

לקראת 2011 הבאה עלינו לטובה

 

 

לקראת 2011

השנה האזרחית החדשה כבר בפתח.

 

להלן חמישה נושאים הקשורים בעתיד המצפה לעוסקים בביטוח בשנה ההולכת וקרבה:

 

 

 

  1. תנאי ביט לשנת 2011 - פורסמו ולא שופרו לעומת 2010, וגם נוספו בתנאים הבהרות לפי דרישת מבטחי המשנה של כלל. בחלק מחברות הביטוח ניתן עדיים לקבל תנאים של ביט 2008, הרחבים באופן ניכר מהתנאים של כל השנים שבאו לאחר מכן והדבר מומלץ, בצירוף הרחבות של יועץ ביטוח שנועדו לשפר ולעדכן את תנאי ביט.
     

  2. השבה מערכתית - מחלקת פניות הציבור של הפיקוח על הביטוח - החלה בשנת 2009 לחייב את המבטחים בהשבה מערכתית במקרה שבו נמצא, כי מבטחים קיפחו קבוצה של מבוטחים בנושא לגביו הוגשה תלונה של מבוטח אחד. נראה, כי מגמה זו תימשך גם בשנת 2011 וסוכני ביטוח, יועצים ועורכי דין יוכלו לעשות שימוש בעניין זה בעת משא ומתן מול חברות ביטוח בנושא יישוב תביעות.
     

  3. חוזר התביעות - קרוב לוודאי יכנס לתוקפו במהלך 2011 בנוסח שיהיה מקובל גם על המבטחים ויאפשר להם לבדוק את היקף חבותם לפני תשלום התביעות.
     

  4. ביטול ייחוד העילה בביטוח רכב חובה - לאור המחקר שנעשה באוניברסיטת תל-אביב, קרוב לוודאי, כי סוגיית ביטול ייחוד העילה לפי חוק הפלת"ד או לפחות האפשרות שחברות הביטוח יוכלו לחזור בתביעת שיבוב לאחר תשלום הנזק לנפגעים יעלו על הפרק בשנת 2011.
     

  5. שיווק באמצעות האינטרנט - לא רק כלל ומגדל, אלא גם סוכני ביטוח המעוניינים לשרוד בעולם שבו חברות הביטוח יכולות לפנות וליצור קשר עסקי עם הלקוח הבודד - יעשו יותר ויותר שימוש מתוחכם במדיה האינטרנטית וינצלו את יתרונם היחסי המאפשר להם להציג בפני המבוטחים את מגוון האפשרויות של הביטוח המוצע על ידם (כאשר כל סוכן מייצג בד"כ מספר מבטחים) לעומת המוצר הבודד המוצג בנט ע"י כל מבטח בנפרד.

 

 

בברכה

 

שלכם

 

קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים ומנהלת אתרים

 

הגולשים ומקבלי הטיפ מוזמנים לכתוב תגובות וחוויות

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright