היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

טיפ השבוע 26/7/2008

הטיפים של היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים

בעלת ותק של 35 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 
תבליט

היועצת קטיה שורצמן

תבליט

יועץ  ניהול סיכונים בביטוח כללי

תבליט

הקמה וניהול  אתרי ביטוח


 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

כל הטיפים לשנת 2008

 

חסר טופס - דרישת תשלום

 

למדריך עובד חברה/סוכנות

למדריך עבודתם של סוכני הביטוח

 

לאחרונה נתקלתי במספר מקרים בהם חל איחור של חודשים אחדים בהנפקת הפוליסה ללקוח מסיבות שונות כמו המתנה להערכת רכוש, דוח מיגון, סיכום תנאי הביטוח ועוד.

 

במהלך החודשים שחלפו ממועד תחילת הביטוח ועד להנפקת הפוליסה למבוטח חברת הביטוח לא גבתה את הפרמיה וסוכן הביטוח לא קיבל עמלה.

 

כאשר מדובר בלקוחות העובדים עם יועץ ניהול סיכונים, סביר להניח, כי קיים תיעוד בכתב המעיד על תוקף הכיסוי הביטוחי ותנאיו אולם מניסיוני, לא כל הלקוחות נעזרים ביועצים ובמקרה הנדון קיים סיכון למבוטחים לגבי ודאות לקיומו  של הכיסוי הביטוחי עד המצאת הפוליסה או לגבי תנאיו.

 

על כן, עלה בדעתי  להציע לעמיתי בחברות הביטוח לחשוב על טופס דרישת תשלום אשר יומצא ללקוחות מיד עם קבלת הכיסוי הביטוחי אשר יכלול את תמצית חישוב הפרמיה, מועדי התשלום ואת עיקרי הכיסוי הביטוחי. הטופס יונפק מהמחשב של חברות הביטוח ובכך תיחסך לחברות גם ההפתעה שהן "זוכות" לה לפעמים בגילויו של ביטוח שנערך על ידי הסוכן מבלי שהגיע לידיעתן (עד מועד התביעה כמובן).

 

 

 

בברכה,

שלכם

 

קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים ומנהלת אתרים

 


הגולשים ומקבלי הטיפ מוזמנים לכתוב תגובות וחוויות

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright