עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח
               

פייסבוק דף האתר

ביטוח בבלוג

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

טיפ השבוע מרץ 2025  I V

הטיפים של היועצת קטיה שורצמן

 

 

יועצת הביטוח קטיה שורצמןבעלת ותק של 45 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 

היועצת קטיה שורצמן

יועץ  ניהול סיכונים בביטוח כללי

הקמה וניהול  אתרי ביטוח


  כל הטיפים לשנת 2025

 

 כתבת השבוע: בינה מלאכותית במאבק בהונאות ביטוח

 

 

מדוע רצוי שסוכן הביטוח לא "ידלג" על היועץ

מאת:  מאת קטיה שורצמן יועצת לניהול סיכונים, מנהלת תביעות מבוטחים ומבטחים, מרצה, מנהלת אתרי ביטוח ומנסחת פוליסות

 

 

אילוסטרציה של סוכן מנסה לדלג מעל יועץמדי פעם, אני נתקלת בתופעה של סוכן ביטוח שנוטל ויזמה ופונה ללקוח שלו שמקבל ייעוץ מיועץ לניהול סיכונים ומציע ללקוח ביטוח חדש מבלי שדיבר עליו עם יועץ הביטוח ובמקרה הטוב, הוא מכתב את יועץ הביטוח בפנייתו למבוטח.

 

מדוע הדבר אינו מומלץ לסוכן הביטוח?

 

הסיבה הראשונה היא אחריותו המקצועית של סוכן הביטוח - כאשר מדובר על לקוח שמלווה ביועץ ביטוח, נהוג בבתי המשפט שלא לפרש את הפוליסה לרעת חברת הביטוח והסוכן וגם לא מתקבלות בדרך כלל טענות שחברת הביטוח או סוכן הביטוח לא הסבירו למבוטח.

 

ככל שהביטוח נעשה ללא ייעוץ מקצועי, אזי הפרשנות לרעת חברת הביטוח וסוכן הביטוח חוזרת לקדמותה.

 

הסיבה השנייה היא הרושם שהפניה עושה על מבוטחים מסוימים - יש מי שרואה בכך מוטיבציה של הסוכן חכור ביטוח נוסף לבוטח ולהרוויח יותר על חשבונו בכל מחיר.

 

הסיבה השלישית היא השפעה שלילית על יועץ הביטוח להמליץ על סוכן הביטוח כלפי לקוחות חדשים.

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright