עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח
               

פייסבוק דף האתר

ביטוח בבלוג

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

טיפ השבוע מרץ 2025  III

הטיפים של היועצת קטיה שורצמן

 

יועצת הביטוח קטיה שורצמןבעלת ותק של 45 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 

היועצת קטיה שורצמן

יועץ  ניהול סיכונים בביטוח כללי

הקמה וניהול  אתרי ביטוח


 


 

  

אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

 

כל הטיפים לשנת 2025

 

 כתבת השבוע: מהו ביטוח פרמטרי

 

האם סוכני ביטוח פוחדים מהחתמים?

מאת:  מאת קטיה שורצמן יועצת לניהול סיכונים, מנהלת תביעות מבוטחים ומבטחים, מרצה, מנהלת אתרי ביטוח ומנסחת פוליסות

 

 

איור של אדם פחוד מביטוח

במהלך השנים, אני רואה, כי לא מעט סוכני ביטוח ואפילו הבכירים שביניהם חוששים לפנות למנהלים בכירים בחברות ביטוח כאשר בקשתם נענית בשלילה על ידי החתם שמטפל בעבורם בתיק הלקוח.

 

מניסיוני האישי למדתי שאין סיבה סבירה לפחד ולהציג שאלה מקצועית למנהל בכיר יותר בחברת הביטוח וזאת כמובן ככל שסוכן הביטוח מאמין שיש מקום לשאלה.

 

יותר מכך, ככל שסוכן הביטוח ישיג ביטוח רחב יותר כן יפחת הסיכון של חשיפתו לתביעה בגין אחריות  מקצועית מצד המבוטחים.

 

ככל שהשאלה היא הגיונית בעיני הסוכן ותראה ככזו גם ע"י המנהל הבכיר בחברת הביטוח, הרי שקרנו רק תעלה בעיני המנהל והחתמים הבכירים פחות בחברה שלא ימהרו כל כך להשיב בשלילה לבקשותיו בעתיד. וזאת כמובן, כל עוד סוכן הביטוח אינו חושב שהשאלה בעניין מקצועי אינה במקומה.

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright