היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

טיפ השבוע 7/9/2008

הטיפים של היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים

בעלת ותק של 35 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 
תבליט

היועצת קטיה שורצמן

תבליט

יועץ  ניהול סיכונים בביטוח כללי

תבליט

הקמה וניהול  אתרי ביטוח

 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

כל הטיפים לשנת 2008

 

טיפ תפעולי לשיפור רווחי המבטחים והסוכנים

 

 

למדריך הפרמיה

 

 

משיחות שקיימתי בשבועות האחרונים עם מספר סוכני ביטוח ומנהלים בחברות הבנתי שלפחות במספר חברות ביטוח (לא קטנות) הליך גביית הפרמיה (וזיכוי הסוכנים בעמלה) מתחיל לאחר הוצאת הפוליסה וללא ממועד מתן הכיסוי הביטוחי.

 

מצד שני קיבלתי מידע לגבי מבטח גדול המקפיד על גבית פרמיות בביטוח מפעלים גדולים מרגע הוצאת כתב הכיסוי הזמני ואינו ממתין להנפקת הפוליסות. מניסיוני כיועצת ביטוח, המבוטחים יכולים ונכונים לשלם את הפרמיה ממועד הכיסוי מבלי להמתין לקבלת הפוליסה (דבר העשוי להימשך בעסקים מורכבים ועתירי פרמיה על פני חודשים רבים) וזאת כאשר תנאי הביטוח מוגדרים בכתב הכיסוי הביטוחי או לחילופין, כאשר התשלום מלווה במכתב המבוטח לפיו התשלום נועד לחסוך מהמבוטח תשלום דמי אשראי ואינו מהווה הכרה בנכונות תנאי הפוליסה (אשר כאמור, טרם הומצאה וטרם נבדקה).

 

כך יוכלו המבטחים והסוכנים בכל חברות הביטוח להקדים את ההכנסות ולשפר את הרווחים בצד תזרים המזומנים.

 

לפי שיחה שערכתי עם הכלכלן המתמחה בתחום הביטוח, שמעון ריטבלט, מדובר בריבית של כ 4.5% לשנה העשויה להגיע לסכום נאה כאשר מדובר בפרמיות בהיקפים גדולים.

 

 

 

 

בברכה,

שלכם

 

קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים ומנהלת אתרים

 


הגולשים ומקבלי הטיפ מוזמנים לכתוב תגובות וחוויות

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright