היועצת קטיה
שורצמן

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים
יכול להיות שאתם צודקים...
לאתר
היועצת
הרשמה לטיפים
מהאתר

קבלו את הטיפ השבועי, לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא
תשלום
אין
להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר
|
58 אלף דוחות ב 2012
בשל שימוש בסלולרי בנהיגה

לפי פרסום של עמותת אור ירוק המבוסס על נתוני אגף התנועה של
משטרת ישראל, הנהגים אינם
מפסיקים לשלוח מסרונים ולדבר בזמן הנהיגה: 57,821 דוחות חילקה משטרת ישראל בערים
בשנת 2012 בגין שימוש אסור בסלולארי בזמן הנהיגה.
נראה, כי הקנס בסך 1,000 השקלים בגין דיבור בסלולרי ללא
דיבורית או קריאת וכתיבת מסרונים בזמן הנהיגה אינם מרתיעים את נהגי ישראל.
בנהיגה קשה לעסוק בריבוי משימות, בעיקר אם המשימה הנוספת היא
מורכבת או דורשת זמן. בשנים האחרונות גדל העניין בסכנות הנובעות מהסחות דעת בזמן
הנהיגה, בעיקר בנוגע לשימוש בטלפון הנייד. התחכום הטכנולוגי בטלפונים הסלולריים
יוצר עמוס פיזי וקוגניטיבי על הנהגים שגורע מאיכויות הנהיגה שלהם.
|