עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח
               

פייסבוק דף האתר

ביטוח בבלוג

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

האם הסוכנים ייעלמו?

היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

בעלת ותק של 35 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

 

שלמה אייזיק על חוסר עתיד לסוכנים

 

 

 

 

איש הביטוח הבכיר, שלמה אייזיק

 איש הביטוח הבכיר, שלמה אייזיק השמיע דברים קשים על עתידם של סוכני הביטוח בוועידת "עדיף" שנערכה בתחילת השבוע באולמי אווניו בקרית שדה התעופה.

 

אייזיק השווה את סוכן הביטוח לדינוזאורים באופן שעורר ויכוח ותדהמה בקרב המאזינים לדבריו.

 

להערכתו של אייזיק, כ70% מביטוחי הרכב הפרטי והדירות ישווקו בעתיד באמצעות האינטרנט, כמקובל באירופה ובארה"ב, כבר כיום.

 

גורמים רבים בענף שותפים לדעתו של אייזיק, כאשר ברור לכל, כי לצורך פעולת המכירה של ביטוחי הפרט לציבור הרחב, פעולתו של סוכן הביטוח אינה הכרחית בעולם האינטרנט המודרני שבו אנו חיים.

 

להערכתו של אייזיק כ 30% מהסוכנים ייעלמו מהענף לאחר מכירה או סגירה של משרדם, 20% יעבדו כשכירים בסוכנויות ביטוח ועוד 10% יגססו.

 

אייזיק הציע לסוכני הביטוח לעבור לתחומי פעילות חדשים, כמו למשל המימון החוץ-בנקאי, כפי שסוכנות יונט הנמצאת בבעלותו פועלת במהלך השנים האחרונות ובכניסה לשיווק פנסיה לעצמאיים, האמורה להיות מופעלת החל משנת 2016.

 

דבריו של אייזיק זכו, גם להתנגדות מצד חלק מהנוכחים אך גם להסכמה לאור המילה "כאוס", שהוזכרה בוועידה על ידי עופר נוריאל, הבעלים של עדיף תקשורת, עורך הוועידה.

 

ניתן להסכים לדברים או שלא, אולם לגבי הגיל הממצע של סוכני הביטוח בישראל, אין מחלוקת, ואם לא יצטרפו לשורות סוכני הביטוח כוחות צעירים וחדשים, הרי שסוכני הביטוח הקיימים צפויים להכחדה פיסית בהגיעם לגיל התפוגה הביולוגי של כל אחד ואחת מאתנו. אלא אם כן ישכילו מנהיגי הסוכנים לאתר שיטות התממשקות חדשות וראויות יותר של סוכני הביטוח עם חברות הביטוח והציבור הרחב לאור המצב הקיים כיום בשוק הביטוח בישראל, באופן שיהפוך את עבודתם של סוכני הביטוח חשובה וחיונית מאין כמוה לחברות הביטוח ולציבור הרחב בכל תחומי הביטוח לרבות בביטוחי פרט.

 

לשם כך, יש צורך בהשקעה בעיקר בבחינת המצב, תכנון ובמחשבה מעמיקה ולא להסתפק ביצירת דימוי לחיל האוויר בפרסומות מסוג "הטובים לביטוח" על מנת לגייס צעירים ללימודי ביטוח ביצירת איזכור לדימוי של חיל האוויר.

 

להזכירכם לשכת סוכני הביטוח כבר השקיעה לא מעט ביצירת סרטון מצויר המדמה את סוכן הביטוח לג'יימס בונד בסגנון דניאל קרייג, מעניין מה יהיה הדימוי הבא, ככל שהדימוי הנוכחי לא ישפר את הדימוי בתקשורת הכללית ולא יביא לשיפור בהכנסות הסוכנים.

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright