עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח
               

פייסבוק דף האתר

ביטוח בבלוג

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

חילוץ נפגעי תאונות

היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים, מכרזים, מפרטים ותביעות ביטוח לחברות יזמים, קבלנים ויועצים.

 

בעלת ותק של 35 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 

 לאתר היועצת


 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

 

ביטוח חובה

 

חילוץ של 6 כלי רכב ביום לאחר תאונה

 

 

 

 

רכב חילוץ מתאונה

מפרסום של עמותת אור ירוק המבוסס על נתוני  נציבות כבאות והצלה, עולה, כי בכל יום שישה כלי רכב בממוצע נדרשים לחילוץ לאחר שהיו מעורבים בתאונת דרכים. בשנת 2014 נרשמו 1,960 חילוצים עקב תאונות דרכים (16% מסך החילוצים), ירידה של 7% ביחס למספר החילוצים שבוצעו בשנת 2013 בעקבות תאונת דרכים (2,139).

 

בחודש מאי 2016, הוזעקו כוחות הכיבוי וההצלה בבאר שבע לרחוב רבי עקיבא בעיר, בעקבות תאונת דרכים שהתרחשה במקום. כשהגיעו למקום, גילו הכוחות כי בעקבות תאונת דרכים, התהפך רכב ובו משפחה שלמה, ונפל לתהום. אם המשפחה, הייתה לכודה בחלק הקדמי של הרכב ולאחר מבצע מורכב וקשה, חילצו אותה כוחות ההצלה והצילו את חייה. אילו המחלצים לא היו מגיעים במהירות ומבצעים את פעולת החילוץ, ייתכן שהמשפחה, הייתה מאבדת את האם.

 

פינוי מהיר של פצועים לבתי החולים הינו נושא חשוב ביותר. מדובר במה שקרוי "שעת הזהב", אותו פרק זמן קריטי שיקבע את גורלו של הנפגע. קבלת טיפול רפואי מהיר יכולה לקבוע האם הנפגע יחיה או ימות וכמו כן, קריטית להחלמתו.

 

למרות חשיבות מהירות הפינוי, ישנו גורם נוסף הקריטי להצלת הנפגעים בתאונות דרכים – יחידות הטראומה בבתי החולים. על פי נתוני עמותת אור ירוק, בישראל ישנן 16 יחידות טראומה בלבד מתוך 22 בתי החולים בארץ. המשמעות היא, שישנם פצועים קשה שיפונו לבתי חולים מרוחקים משום שבבתי החולים הקרובים למקום פציעתם אין יחידות טראומה הערוכים לקלוט אותם. הנסיעה הארוכה, עלולה לגרום לאיבוד חייהם.

 

בענין זה הגיש לאחרונה ח"כ דניאל עטר ממפלגת "המחנה הציוני" שאילתא לשר הבריאות. בשאילתא כותב ח"כ עטר, כי "לפי אור ירוק, הבאת הפצוע מתאונה במהירות למרכז-רפואי בו יחידת-טראומה, מעלה משמעותית סיכויי הישרדות ומקטינה השלכות פציעה". חבר הכנסת הוסיף כי "פתיחת יחידות-טראומה נוספות בפריפריה תתרום להקטנת מספר ההרוגים מתאונות".

 

לכן, ביקש ח"כ עטר לבדוק את נושא זה מול שר הבריאות: האם הדבר נכון? כמה יחידות טראומה ומומחים פועלים בפריפריה והאם יש תכנון להגדיל את מספר יחידות הטראומה ואם כן, היכן הן יוקמו.

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright