עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח
               

פייסבוק דף האתר

ביטוח בבלוג

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

כאלפיים ילדים נפגעו בתאונות

היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים, מכרזים, מפרטים ותביעות ביטוח לחברות יזמים, קבלנים ויועצים.

 

בעלת ותק של 35 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 

 לאתר היועצת


 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

 

ביטוח חובה

כ2,000 ילדים נפגעו בתאונות דרכים ב 2014

 

 

בלונים של ילדים, צילום אילוסטרציה

לפי פרסום "אור ירוק", המבוסס על נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לחודשים ינואר-נובמבר 2014), נפגעו בתאונות דרכים בשנת 2014 במהלך שנת 2014 1,862 ילדים בגילאי 0-14.

 

מספר הילדים שנהרגו במהלך אחד עשר החודשים של 2014 הוא חמישה (ארבעה מהם נהרגו בעת שנסעו ברכב בכביש בינעירוני, אחד נהרג בתחום העירוני, בתל אביב),  36 ילדים נפצעו באורח קשה.

 

בממוצע של 10 השנים האחרונות (2005-2014), נפגעים מדי שנה למעלה מ- 2,500 ילדים בתאונות דרכים בעת שנסעו ברכב, כ- 12 ילדים נהרגים בממוצע בשנה וכ - 67 נפצעים באורח קשה.

 

הסיכון העיקרי לילדים הנוסעים ברכב הוא היעדר שימוש או שימוש לקוי בחגורות בטיחות או במושבי בטיחות. באוגוסט 2014, אישרה ועדת הכלכלה תקנה הקובעת כי מספר הנוסעים שיוסעו ברכב יהיה כמספר חגורות הבטיחות. כלומר אם יש שלוש חגורות בטיחות מאחור, ניתן יהיה להסיע עד שלושה אנשים. עד עתה החוק התיר להסיע מספר רב יותר של אנשים מאשר חגורות הבטיחות (תקנה 83ב'). המטרה: להפחית את מספר נוסעי הרכב שלא חגורים בחגורת בטיחות בכדי להפחית את מספר הנוסעים שנפגעים בתאונות דרכים.

 

על פי הנתונים העולמיים, למרות שמרבית ההורים מקפידים להושיב תינוקות ופעוטות בכיסאות בטיחות כנדרש, שיעוד חגירת ילדים באמצעי הבטיחות המתאים לגילם יורד בצורה דרמטית לאחר גיל כיסאות הבטיחות. הסיבה לכך היא ככל הנראה חוסר המודעות של ההורים לחשיבות הושבת הילד ברכב במושב בטיחות המתאים לגילם (בוסטר) והיעדר הסברה מתאימה לכך ולחוק המחייב זאת.

 

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright