תקציב הפרסום של
חברת ביטוח ישיר, הנאמד בסכום של כ 25 מיליון ₪ הועבר לטיפולו של משרד
באומן בר ריבנאי וזאת לאחר שהוחלט בהנהלת חברת הביטוח לסיים את
ההתקשרות עם משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי אשר טיפל בתקציב הפרסום של
חברת הביטוח במשך תקופה של כעשר שנים.
הפרסומות של ביטוח ישיר
אשר קראו לציבור הלקוחות לעבור לביטוח ישיר במקום לממן את סוכן הביטוח,
מקבלות זווית שונה לאחר פרסום גודלו של תקציב הפרסום של החברה, כאשר
פרסום אמת אמור לציין בפני ציבור המבוטחים, תפסיקו למממן
סוכן ביטוח
ועברו למממן משרדי פרסום!
התקווה בענף הביטוח
היא שמשרד הפרסום החדש של ביטוח ישיר ימצא נושא מכובד יותר להציג
בפרסומי חברת ביטוח ישיר במקום השתלחות חסרת רסן וחסרת הצדקה בציבור
סוכני הביטוח בישראל.