היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

פרסום ביטוח ישיר

היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים

 

יכול להיות שאתם צודקים... לאתר היועצת Z
 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


  

 

 

 

חברת ביטוח ישיר החליפה משרד פרסום

 

 

סוכי הביטוח נגד הפרסומת של ביטוח ישיר

תקציב הפרסום של חברת ביטוח ישיר, הנאמד בסכום של כ 25 מיליון ₪ הועבר לטיפולו של משרד באומן בר ריבנאי וזאת לאחר שהוחלט בהנהלת חברת הביטוח לסיים את ההתקשרות עם משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי אשר טיפל בתקציב הפרסום של חברת הביטוח במשך תקופה של כעשר שנים.

 

הפרסומות של ביטוח ישיר אשר קראו לציבור הלקוחות לעבור לביטוח ישיר במקום לממן את סוכן הביטוח, מקבלות זווית שונה לאחר פרסום גודלו של תקציב הפרסום של החברה, כאשר פרסום אמת אמור לציין בפני ציבור המבוטחים, תפסיקו למממן סוכן ביטוח  ועברו למממן משרדי פרסום!

 

התקווה בענף הביטוח היא שמשרד הפרסום החדש של ביטוח ישיר ימצא נושא מכובד יותר להציג בפרסומי חברת ביטוח ישיר במקום השתלחות חסרת רסן וחסרת הצדקה בציבור סוכני הביטוח בישראל.

 

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright