עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח
               

פייסבוק דף האתר

ביטוח בבלוג

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

שרברב מטעם המבטח - עד מתי?

היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים

 

יכול להיות שאתם צודקים... לאתר היועצת
 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

האם יבוטל שירות נזקי צנרת מטעם המבטח?

 

 

 

צילום אילוסטרציה של צנרת

במסגרת כנס אלמנטאר של לשכת סוכני הביטוח שנערך באילת, פורסם סקר המצביע על חוסר שביעות רצון מטיפול של חברות שרברבים בנזקי מים של מבוטחים שבוחרים בכיסוי של תיקון נזקי הצנרת בדירתם על ידי שרברב מטעם המבטח. ראו לעניין זה את הכתבה באתר: המבוטחת ושבעת השרברבים.

 

מניסיון אישי, לא אחת, מוצא את עצמו סוכן הביטוח מול כעסו של מבוטח שנפגע מהתנהלותם או גם מתוצאות עבודתם של השרברבים וסופג את זעמו של המבוטח ולפעמים גם מפסיד את תיק הביטוח על לא עוול בכפו.

 

לפי סקר לשכת הסוכנים: 62% מהסוכנים העובדים בתחום האלמנטרי ציינו כי הם עובדים עם חברות לשירותי נזקי צנרת. 39% ציינו כי הם עובדים עם חברת "שחר" שקיבלה את הציון הנמוך ביותר – 3.9 (מתוך 10). 13% ציינו כי הם עובדים עם חברת "פמי פרמיום" שקיבלה את הציון 4.5. 10% עובדים עם חברת "ש.כ.ל" שקיבלה את הציון 5.6.

 

בכירים בענף הביטוח חוששים, כי אם תמשך חוסר שביעות הרצון של המבוטחים, עשוי הפיקוח על הביטוח לאסור על חברות הביטוח לשווק כיסוי כנגד נזקי צנרת באמצעות שרברבים מטעם המבטח והכיסוי האפשרי היחידי יהיה תיקון באמצעות שרברב מטעם המבוטח, הכרוך בתשלום פרמיה ובסכום השתתפות עצמית גבוהים יותר.

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright