היועצת קטיה
שורצמן

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים
יכול להיות שאתם צודקים...
לאתר
היועצת
הרשמה לטיפים
מהאתר

קבלו את הטיפ השבועי, לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא
תשלום
אין
להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר
|
האם יבוטל שירות נזקי
צנרת מטעם המבטח?

במסגרת
כנס אלמנטאר של לשכת סוכני הביטוח
שנערך באילת, פורסם סקר המצביע על חוסר שביעות רצון מטיפול של חברות שרברבים בנזקי
מים של מבוטחים שבוחרים בכיסוי של תיקון נזקי הצנרת בדירתם על ידי שרברב מטעם
המבטח. ראו לעניין זה את הכתבה באתר:
המבוטחת ושבעת השרברבים.
מניסיון אישי, לא אחת, מוצא את עצמו סוכן הביטוח מול כעסו של
מבוטח שנפגע מהתנהלותם או גם מתוצאות עבודתם של השרברבים וסופג את זעמו של המבוטח
ולפעמים גם מפסיד את תיק הביטוח על לא עוול בכפו.
לפי סקר לשכת הסוכנים: 62% מהסוכנים העובדים בתחום האלמנטרי
ציינו כי הם עובדים עם חברות לשירותי נזקי צנרת. 39% ציינו כי הם עובדים עם חברת
"שחר" שקיבלה את הציון הנמוך ביותר – 3.9 (מתוך 10). 13% ציינו כי הם עובדים עם
חברת "פמי פרמיום" שקיבלה את הציון 4.5. 10% עובדים עם חברת "ש.כ.ל" שקיבלה את
הציון 5.6.
בכירים בענף הביטוח חוששים, כי אם תמשך חוסר שביעות הרצון של
המבוטחים, עשוי הפיקוח על הביטוח לאסור על חברות הביטוח לשווק כיסוי כנגד נזקי צנרת
באמצעות שרברבים מטעם המבטח והכיסוי האפשרי היחידי יהיה תיקון באמצעות שרברב מטעם
המבוטח, הכרוך בתשלום פרמיה ובסכום השתתפות עצמית גבוהים יותר.
|