היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

 

הרשות והגיל השלישי

היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים

 

יכול להיות שאתם צודקים... לאתר היועצת Z
 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


  

דחו את תביעתכם - אל תהמרו על עצת חינם

 

יום עיון בנושא הגיל השלישי

 

איור עצמי כאשה מבוגרתהפיקוח על הביטוח קיים ביום 30/12/2020 יום העיון ושיח שולחנות עגולים נועד להעניק פתרונות לפערים שעלו מדוח שפרסמה רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון בנושא הגיל השלישי. השיח נערך בהשתתפות השרה לשוויון חברתי וגמלאים, ח"כ מירב כהן, סגן שר האוצר, יצחק כהן, הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, ד"ר משה ברקת, יו"ר איגוד חברות הביטוח, מר יאיר המבורגר, נציגים בכירים מהגופים המוסדיים וכן פרופ' ישראל דורון והסגל האקדמי של המכון לחקר הזקנה באוניברסיטת חיפה.

 

הממונה על שוק הון ביטוח וחיסכון, ד"ר משה ברקת: "הכינוס הנרחב שהתקיים היום נועד במטרה להוביל תהליכים משמעותיים שיסייעו ויעניקו לבני הגיל השלישי שירות המותאם לצרכיהם ודאגה להבנתם את מוצרי הביטוח לצד מימוש זכויותיהם והסברה מקיפה. אני רוצה להודות לסגן שר האוצר, יצחק כהן ולשרה לשוויון חברתי, ח"כ מירב כהן על שיתוף הפעולה הרחב וקידום נושאים חשובים אלו. אני מתחייב כי הרשות בהובלתי תמשיך לפעול למען מתן מענה לציבור המבוטחים בישראל בדגש על אוכלוסיות מוחלשות ככלל ובני הגיל השלישי בפרט, במטרה להגן על זכויותיהם ולקדם שקיפות ותחרות בשוק הביטוח בישראל, במטרה להגביר את אמון הציבור במערכת הפיננסית ובגופים המוסדיים".

 

יום העיון נועד לצורך גיבוש תכנית פעולה לפערים המרכזיים בנושא שירות ומיצוי זכויות הקיימים בקרב מבוטחי הגיל השלישי. התכנית מפרטת  את הקשיים בהם נתקלת אוכלוסיית הגיל השלישי לצד האתגרים של נותני השירות לאוכלוסייה זו ותכלול הצעות שעלו מדוח רשות שוק ההון ומהמשרד לשוויון חברתי כדי לתת מענה ראוי לקשיים תוך התייחסות של כל הגורמים הנוגעים בדבר.

 

עיקרי התכנית:

  1. צירוף לביטוח – במטרה להבטיח הליך הוגן בהליך הצירוף הכולל מתן הסברים מפורטים, הנגשת השפה הביטוחית, קיום פגישות פרונטליות עם המבוטח טרם צירופו לביטוח, הפרדת הליך המכירה להליך דו שלבי במטרה לאפשר בחינה מושכל של הצרכנים במוצרי הביטוח הקיימים והבנת מעמיקה של ההטבות הניתנות ברכישת המוצר.
     

  2. הקמת מוקדי שירות ייעודיים בחברות הביטוח לאוכלוסיית הגיל השלישי  -  הכולל קידום התאמות טכנולוגיות, פישוט המענה הטלפוני ומדידה של טיב השירות לפני הגיל השלישי על ידי פרמטרים קבועים.
     

  3. מיצוי זכויות – פישוט הליך הגשת תביעות, מינוי איש קשר נוסף שילווה את המבוטח לאורך כל ההליך, הקמת מאגר מומחים ומלווים למטרת סיוע וייעוץ בעת הגשת תביעה.
     

  4. קיצור זמני טיפול באוכלוסיית הגיל השלישי.
     

  5. חינוך פיננסי – קידום החינוך הפיננסי תוך התאמה לאוכלוסיות הגיל השלישי בעזרת שיתופי פעולה עם כלל משרדי הממשלה הנוגעים בדבר ובשיתוף המגזר השלישי והגופים המוסדיים.

 


 

 

 

 
 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright