עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח
               

פייסבוק דף האתר

ביטוח בבלוג

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

חילופים בעדיף

   

היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

בעלת ותק של 35 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 
תבליט

היועצת קטיה שורצמן

תבליט

יועץ  ניהול סיכונים בביטוח כללי

תבליט

הקמה וניהול  אתרי ביטוח

 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

 

חילופי דורות בעדיף: כפיר לוי מחליף את עופר נוריאל כמנכ"ל

 

 

 

כפיר לוי מנכ"ל עדיף החדש ועופר נוריאל יו,ר עדיף אחזקות. צילום סטודיו עדיף

21 שנים אחרי שהוקמה, עדיף תקשורת ממשיכה להזרים דם חדש, והפעם בראש הפירמידה. כפיר לוי מונה בשבוע למנכ"ל עדיף תקשורת והוא מחליף בתפקיד את מייסד החברה והעורך הראשי לשעבר, עופר נוריאל.

 

עבור לוי (38, נשוי +2), מדובר למעשה בחזרה למקום בו החל את דרכו בענף הביטוח, כסמנכ"ל שיווק ומכירות בעדיף. לאחר תקופה בה למד את הענף מחוץ לעדיף הוא חזר לחברה בתפקיד המנכ"ל. הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ותואר שני עם התמחות בשיווק דיגיטלי והסמכה כדירקטור.

 

עדיף תקשורת בע"מ, המציינת השנה 21 שנות פעילות, היא חברת התקשורת המובילה בישראל בתחום הביטוח והחיסכון ארוך הטווח. החברה מרכזת עבור פעילי הענף את כל החדשות, המידע, הידע והכלים הנדרשים להם לעבודתם.

 

עדיף תקשורת מקיימת מספר כנסים שנתיים בתחום הביטוח והחיסכון ארוך הטווח אשר נחשבים למפגש פסגה של כל מובילי הדעה בענף. הכלים אותם מספקת עדיף ללקוחותיה הינם כלי מידע דיגיטליים, מודפסים, הפקת מדריכים מקצועיים, כלים לניהול קמפיינים מוצלחים והפקת כנסי לקוחות מקצועיים.

 

בתחום הכנסים החברה מלווה את לקוחותיה החל משלב האפיון וגיבוש הקונספט ועד לטיפול מלא בהפקת כנסי הלקוחות באופן תפעולי ודיגיטלי. החברה מציבה מדדים להצלחת הכנסים אותם היא עורכת ולאחר מכן מתרגמת יחד עם הלקוח את המדדים לכלים אשר יתנו ערך מוסף של ניהול קהילת לקוחות מקצועית.

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright