היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

הצורך בקידום אתר

היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות, יזמים, קבלנים, יועצים  וסוכנים.


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 

שם

דואר אלקטרוני

 

 

 

 

תוכן הכתבה:

 


אתר באינטרנט


אוקיינוס המידע

 

 

 

 

 

אין להעתיק את הכתבה, לפרסמה או לעשות בה כל שימוש אחר

 

 

 

 

 

 

הצורך בקידום אתר באינטרנט

מאת: אלעד מאור

לכתבה השניה בסדרה

לכתבה השלישית

אתר באינטרנט

אלעד מאוריש לכם אתר באינטרנט, כרטיס ביקור פרזנטטיבי אונליין.

גולש שייכנס אל האתר יוכל להתרשם מהשירותים שאתם מציעים, לצפות בתמונות של מוצרים, לברר מחירים, לקרוא מאמרים בנושאים הקשורים לעיסוקכם, לקרוא אודות חזון החברה והערך המוסף שלכם בשוק הרווי מתחרים, ובסופו של דבר גם ליצור קשר ולהזמין שירות או מוצר.

 

באינטרנט מגוון רחב של אתרים בעיצובים ומבנים שונים, חלק מציעים קצת יותר וחלק קצת פחות.

 

הרעיון המוביל בכולם זהה –

  • חיזוק תדמיתי לעסק/פעילות קיימים.
     

  • כלי עזר בהתנהלות מול לקוח/ספק - המאפשר הפנייה לצפייה בקטלוג, עיון במפרט מוצרים ומחירים, קריאת מאמר, ביצוע הזמנות מוצרים אונליין ופעולות תדמיתיות ושיווקיות נוספות הקשורות לחיזוק הקשר בין ספק ללקוח.

 

חברות בעלות אתר אינטרנט נתפסות ע"י ציבור הצרכנים כאמינות יותר ורציניות יותר. כמובן שחשוב שמאחורי האתר יהיו גם כתובת וטלפון – אך ללא ספק אתר אינטרנט מעלה את קרנה של חברה.

בהקשר זה יש לציין שאתר המעוצב ובנוי ברישול וחוסר מקצועיות עלול להסב נזק תדמיתי לבעליו, מכיוון שעיני הגולשים הצופות בו לראשונה ברשת האינטרנט, ללא היכרות מוקדמת, עלולות לפתח יחס שלילי עוד טרם הכירו את החברה ויתרונותיה בפועל.

 

 

אוקיינוס המידע

באינטרנט קיימים מיליוני אתרים, מיליארדי דפי תוכן העוסקים באלפי נושאים, מרכז המידע הגדול בעולם. בתוך כל הים הזה נמצא גם האתר שלכם. השקעתם בו את מיטב המחשבה, הזמן והכסף במטרה להפיק ממנו את הטוב ביותר, חלקכם עדיין עמל על השבחת התכנים הקיימים, הוספת תמונות חדשות, מוצרים חדשים, מאמרים חדשים ועוד. לקוחות שכבר מכירים אתכם ומעוניינים במידע נוסף תוכלו להפנות אל אתר האינטרנט שלכם .

 

 

אך מה לגבי לקוחות חדשים, פניות חדשות?

אחת מהמטרות המרכזיות לשמן הוקם האתר הינו כאמצעי לגיוס לקוחות פוטנציאליים חדשים. אתר אינטרנט אינפורמטיבי, שימושי וקל לתפעול עובד עבור בעליו 24 שעות ביממה. על מנת להשיג לקוחות נוספים יש לחשוף את העסק ברבים על פעילויותיו ושירותיו השונים. לשם השגת מטרות אלו יש לייצר תנועת גולשים אל האתר וזאת באמצעות פעולות קידום.

 

 

לסיכום: בניית אתר אינטרנט ללא קידומו היא כמו להדפיס כרטיסי ביקור מבלי לחלק אותם

 

הכותב הינו הבעלים של סטודיו מאור בע"מ – בניית אתרים, מומחה קידום אתרים  

 

 

 


 

 

 

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright