היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

דינה ברס הלכה לעולמה

היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים

 

 לאתר היועצת Z
 


 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם

 משפחה

 

 

דואר

 אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


  

 

 

 

 

עו"ד דינה ברס הלכה לעולמה

 

 

    עו"ד דינה ברס ז"ל

    בחלוף שנה לאחר לכתו של אישה, גרשון ברס, ז"ל לעולמו, הצטרפה אליו אלמנתו, עורכת הדין המוערכת, דינה ברס שהותירה אחריה את ילדיה: מיכל, קובי ויובל, נכדים ושני נינים.

    דינה ברס, היתה אורים ותומים בכל הקשור ביטוח בריאות במדינת ישראל. תחום ההתמחות שבו עסקה ארבעים שנה לפחות עוד מתקופת עבודתה בחברת שלוח (שהיתה החברה הראשונה שעסקה בביטוח בריאות בישראל) בבעלותה של משפחת במירה עוד לפני מכירת החברה לקבוצת הראל.

    ברס היתה בוגרת לימודי משפטים שלאוניברסיטה העברית בירושלים במסגרת העתודה האקדמית, קצינת משפטים בפרקליטות הצבאית, סנגורית חיל הים, תובעת פיקוד צפון, יועצת משפטית ומנהלת מערך תביעות הבריאות בחברת שלוח והראל במשך תקפה של כ 30 שנים, יועצת לחברת הביטוח כלל, מייסדת חברת ווי.די.בי. יועצים בשותפות עם  ד"ר בעז ים, יועצת לקופת חולים מכבי, מרצה לביטוחי בריאות בבית הספר לביטוח על שם ארנסט ומרגוט המבורגר במכללה האקדמית נתניה.

    במסגרת עבודה עסקה דינה בניהול והכשרת צוות מיומן של עובדים לטיפול בתביעות ביטוחי הבריאות ובכלל זה עובדי מערך ביטוחי האשפוז, ניתוחים, טיפולים רפואיים, מערך אמבולטורי, ביטוחי אי כושר עבודה, סיעוד ומחלות קשות, בניית כל המערך ההסכמי שבין חברת הביטוח לממסד הרפואי: רופאים, מנתחים, בתי חולים.

    דינה ברס הקימה מערך שירותים רפואיים לעובדים זרים בישראל, וכן לתיירים סטודנטים, תלמידי  ישיבות וכד' ומערך תביעות לביטוחי נסיעות לחו"ל החולש על מתן שירותים רפואיים  בכל ארצות תבל, כולל הטסות רפואיות, חילוצים ואיתורים ויזמה את הקמתה של יחידת 669 וחברה מדריך ביטוח של המועצה לצרכנות.

    הלוויתה של דינה ברס,  ילידת 1938, התקיימה בקריית שאול, ביום 21/12/2015 הלכה לעולמה בסוף השבוע שלפניו.

    זכות גדולה נפלה בחלקי להכיר את דינה ברס עוד בתקופת עבודתנו המשותפת בחברת שלוח. אישה מבריקה בעלת לב זהב, נעימת הליכות, מדברת בפשטות עם כל אחד ומושיטה עזרה מבלי להזכיר את הדבר או לדבר על כך עם אחרים.

    יהיה זכרה ברוך


    מכתב ברכה לשנה החדשה בכתב ידה של דינה היקרה מיום 25/9/2000 ששלחה אלי באמצעות הפקס:

     

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright