היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

טיפ השבוע 28/9/2006

הטיפים של היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים

 

בעלת ותק של 35 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 
תבליט

היועצת קטיה שורצמן

תבליט

יועץ  ניהול סיכונים בביטוח כללי

תבליט

הקמה וניהול  אתרי ביטוח

 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

כל הטיפים לשנת 2006

 

חשבון נפש ביטוחי

 

בימים אלו של חשבון נפש, יש גם מי שעושה לעצמו את החשבון הביטוחי:

 

  • האם תוך כדי שגרת העבודה, נפגעו רגשותיהם של לקוחות שלא זכו למענה בתוך הזמן שקיוו לקבלו?
     

  • האם תביעות לא טופלו במהירות הראויה?
     

  • האם לקוחות, עמיתים, פקידים זכו למענה לשון חריף שלא לצורך?
     

  • או מאידך גיסא, האם הושקע זמן מיותר בעסקים שמן הראוי היה לוותר עליהם מלכתחילה?

כלומר: האם זיהינו את החוליות החלשות שלנו על מנת שבעתיד נעשה שגיאות חדשות ולא נחזור שוב ושוב על השגיאות הישנות?

אחד הדברים החשובים שהצלחתי ללמוד הוא שהעולם נחלק למצליחנים ולמפסידנים:

 

המצליחנים מחפשים כיצד להשתפר.

 

המפסידנים מוצאים את מי להאשים.

 

שלכם

 

קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים ומנהלת אתרים

 

הגולשים ומקבלי הטיפ מוזמנים לכתוב תגובות וחוויות

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright