היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

טיפ השבוע 15/6/2008

הטיפים של היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים

בעלת ותק של 35 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 
תבליט

היועצת קטיה שורצמן

תבליט

יועץ  ניהול סיכונים בביטוח כללי

תבליט

הקמה וניהול  אתרי ביטוח

 

 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

כל הטיפים לשנת 2008

 

הכינו כרטסת לקוחות

 

למדריך סוכן הביטוח

זה עשוי להישמע כבדיחה, אבל זה באמת קרה.

חברת ביטוח מסוימת, שאינה חברה גדולה קיבלה פניה מיועץ הביטוח של מבוטח (קיים של החברה) לפיה התבקשה חברת הביטוח לקבוע סוכן מסוים כסוכן הביטוח בעבור פוליסה חדשה אשר הוצאה למבוטח.

 

 להלן תמצית תוכן המיילים שהוחלפו לאחר מכן בין החתמים לבין היועץ:

החתמים:

"איננו יכולים לעשות זאת, ענו פקדי החברה, הסוכן אינו מוכר ולא נפתח בעבורו מספר סוכן חדש לצורך עסק אחד בלבד".

היועץ:

"מה אתכם, הסוכן עובד אתכם כבר יותר מ 20 שנה והפקידה במשרדו עונה לטלפונים כשהיא מזדהה בשם חברתכם, מספר הסוכן שלו בחברתכם הוא כך וכך..."

החתמים:

"בסדר, רק שהסוכן לא היה מוכר לנו, הוא כנראה עובד עם מחלקה אחרת".

 

מקרה נוסף שקרה לאותו יועץ ועם אותה חברה: בקשה למנות (לפי דרישת המבוטח) סוכן ביטוח אחר לחידוש הביטוח. הסוכן החדש, הוא אישיות ידועה ומוכרת היטב בתחום הביטוח ומסתבר שגם הפעם, הפניה נעשתה לחתם שלא הכיר את יוסף (השם האמיתי הוא אחר) וגם כאן היה על היועץ לשכנע את החתמים שמדובר בסוכן גדול ידוע ומוכר העובד עם החברה מזה שנים רבות.

 

אני יכולה רק לשער בלבי, מה היה קורה לו הפניה נעשתה  ישירות ע"י הסוכן ולא על ידי היועץ כאשר הסוכן היה סופג ישירות את רוח הניכור של החתמים וחושב בליבו, כי אולי כדאי לו בכלל להפנות את עסקיו לחברה מתחרה.

 

וכל זאת אפשר למנוע בקלות באמצעות כרטסת במחשב החתמים (ואולי אף מסלקי התביעות) שתכלול את פרטי כל הסוכנים העובדים עם החברה, כמו: תמונה, כתובת, התמחות בביטוח, רשימת לקוחות בחברה ועוד. כך שכל אחד מהסוכנים יוכל להרגיש בבית כאשר הוא פונה לכל מחלקה שהיא של חברת הביטוח שאתה הוא עובד.

 

בברכה,

שלכם

 

קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים ומנהלת אתרים

 


הגולשים ומקבלי הטיפ מוזמנים לכתוב תגובות וחוויות

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright