היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

טיפ השבוע 24/11/2006

הטיפים של היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים

 

בעלת ותק של 35 שנה בענף הביטוח הכללי, מתמחה בניהול סיכונים, מתן הרצאות הדרכה, ייעוץ לאתרי אינטרנט, פיתוח פוליסות, חו"ד מומחה, ניהול תביעות ועוד.

 
תבליט

היועצת קטיה שורצמן

תבליט

יועץ  ניהול סיכונים בביטוח כללי

תבליט

הקמה וניהול  אתרי ביטוח

 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

כל הטיפים לשנת 2006

 

מהי מידת המודעות של צרכני הביטוח?

 

 

אני מפנה את תשומת לבכם לכתבה של תומר הדר שפורסמה בעיתון "דה מרקר" ביום 21/11.

 

הכותרת: הביטוח משלם - המוסך מרוויח

 

התוכן: חקירה סמויה שערכה חברת ביטוח באמצעות משרד חקירות בין מוסכים שונים ממנה עלה, כי כאשר המוסך שומע  שחברת ביטוח עומדת לשלם בעבור התיקון המחיר הנדרש עולה במאות אחוזים לעומת המחיר לאותו תיקון עצמו כאשר בעל הרכב אומר, כי הוא משלם מכיסו הפרטי בעבור התיקון.

 

עצם העניין אינו מעורר פליאה רבה בקרב מי שמצוי בעולם הביטוח.

עם זאת שיעור ההפרש שבין העלויות נראה בלתי הגיוני וכך גם תגובות הקוראים לכתבה (יותר מ 30 תגובות) היו ברובן לטובת המוסכים תוך התעלמות מוחלטת מהגורם האמור לשלם בסופו של דבר בעבור העלות המוגזמת של התיקון באמצעות חברות הביטוח - ציבור המבוטחים.

 

  

שלכם

 

קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים ומנהלת אתרים

 

הגולשים ומקבלי הטיפ מוזמנים לכתוב תגובות וחוויות

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright