עתיד פתרונות הביטוח לפרישה - קרנות הפנסיה וביטוחי החיים Marquee  טיפ 5   - עדכונים וטיפים מאתר ביטוח על בטוח

היום :

 

ביטוח - דף הבית I

 

טיפ השבוע I

הוסיפו למועדפים I

צרו קשר I

טיפ השבוע 1/4/2010

הטיפים של היועצת קטיה שורצמן

יועצת הביטוח קטיה שורצמן

 

פתרונות ניהול סיכונים לחברות יזמים, קבלנים ויועצים

 

תבליט

היועצת קטיה שורצמן

תבליט

יועץ  ניהול סיכונים בביטוח כללי

תבליט

הקמה וניהול  אתרי ביטוח

 


הרשמה לטיפים מהאתר

הרשמה לטיפים מאתר הביטוח

 קבלו את הטיפ השבועי,  לתיבת הדוא"ל שלכם - ללא תשלום

 

 

 

 

שם פרטי

 

 

שם משפחה

 

 

דואר אלקטרוני

 

 

תפקיד

 

 

חברה

 

   

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

  


אין להעתיק את הטיפים, לפרסמם או לעשות בהם כל שימוש אחר

 

כל הטיפים לשנת 2010

 

 

איך "להבריא" חברת ביטוח... - טיפ היתולי לראשון באפריל

מאת קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים

 

המפתח הוא: קיצוץ בהוצאות והשקעה ביחסי ציבור

 

 

א. לחסוך במשכורות של ראשי אגפים

שניים במחיר אחד - למנות אדם אחד לעמוד בראשות של שני אגפים שונים. למשל מנהל שהוכיח את כישוריו וכישרונו כראש אגף בתחום אחד (למשל: מחשוב) יקבל מינוי לעמוד בראשותו של אגף נוסף (למשל: ביטוח בריאות). כאשר מדובר באדם מוכשר ומקורב למנכ"ל, ידע וניסיון בתחום הנדרש ממנהלו של האגף החדש - בטלים בשישים.

 

ב. לחסוך בעמלות המשולמות לסוכנים

כל המוסיף גורע - בתקופה של תחרות גדולה בין חברות הביטוח כאשר עסקים גדולים ובינוניים דורשים ומקבלים ביטוח ללא דמים בביטוח כללי, להעניק לסוכן הביטוח את העמלה הנמוכה ביותר האפשרית בפוליסה ללא דמים. למשל כאשר ידוע על טווח עמלות שבין 5% ל 18% (תלוי בפוליסה ובחברה) לשלם לסוכן הביטוח עמלה בשיעור של 5% בלבד בפוליסה ללא דמים.

 

ג. לחסוך בהוצאות האינטרנט של העובדים

שלא ישלחו מיילים דחופים לאחר שעות העבודה - הוצאה של 70 ש"ח לחודש לעובד בעבור אינטרנט עשויה להגיע לסכום לא מבוטל כשהיא מוכפלת במספר של מאות עובדים המשקיעים מזמנם הפרטי ונותנים מענה לפניות דחופות של סוכני הביטוח לאחר שעות העבודה. על כן, ניתן לחסוך את עלות האינטרנט  לעובדי החברה בביתם וסוכני ביטוח המבקשים לקבל מענה דחוף - מוטב שיעבדו עם חברות ביטוח אחרות אשר מנהליהן אינם בעלי מודעות גבוהה לגורם החיסכון.

 

ד. להשקיע ביחסי ציבור

הודעות לעיתונות על הצלחת תוכנית החיסכון בחברה - הרי כמעט תמיד ניתן למצוא את העיתונאי שידפיס את הידיעה המוכנה שתגיע אליו ממשרד יחסי הציבור של חברת הביטוח על אודות הצלחת תוכנית החיסכון והעלייה ברמת הרווחיות של החברה, מבלי לבדוק את הפרטים. חשוב מאוד לצרף להודעה לעיתונות תצלום איכותי ומחמיא של מנכ"ל החברה.


 

בברכה,

 

שלכם

 

קטיה שורצמן, יועצת לניהול סיכונים ומנהלת אתרים

 

הגולשים ומקבלי הטיפ מוזמנים לכתוב תגובות וחוויות

 

 

כל זכויות התוכן שמורות לקטיה שורצמן ולהוצאת "הסעיפים הגדולים" © Copyright